آفتاب

بیانیه سازمان بسیج عشایری کشور به مناسبت 22بهمن

بیانیه سازمان بسیج عشایری کشور به مناسبت 22بهمن

سازمان بسیج عشایری کشور به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در این بیانیه با اشاره به بخش‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری، اعلام شده است که عشایر بسیجی در این راهپیمایی بزرگ با لباس بومی و محلی و با سربند( یا محمد رسول‌الله) حضور می‌یابند.

در این بیانیه‌ آمده است:

انقلاب اسلامی ایران در عصری به وقوع پیوست که فرهنگ استعمار و استکبار بر تمام جهان سایه افکنده بود و امام خمینی (ره) با الگو گرفتن از مبارزه و ایستادگی پیامبر اسلام (ص) در پیروزی و حاکمیت دین مبین اسلام و در دنیایی آلوده به ظلم و ستم و استیلای استعمار امپریالیستی بر جهان، انقلاب اسلامی ایران را رهبری نمود و سرانجام پس از سال‌ها مجاهدت و پایمردی ودیعه الهی تحقق یافت و نهضت اسلامی ایران به پیروزی رسید.

خورشید سی وششمین بهار پرطراوت استقلال آزادی در حالی در سرزمین "اسلام ناب محمدی" طلوع می‌کند که جهانیان و مستکبران، محو تماشای عظمت و اقتدار خیره‌کننده ملت عاشق رسول الله (ص) شده است و در پرتو امواج بیداری ‌بخش انقلاب بزرگ الهی، مناسبات و معادلات ساخت قدرت جهانی، خارج از اراده مستکبران و نظم ادعایی قدرت‌های سلطه‌گر به نفع مستضعفین بشریت در حال گذر از یک پیچ تاریخی مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته است و بیش از هر مقطع زمانی، بستر تحقق وعده خداوندی برای "حکومت جهانی مستضعفین" و درک ظهور "موعود" مهیا شده است.

قطعا همه این افتخارات،با لطف خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای امام راحل و رهبری‌های حکیمانه، مدبرانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و نیز اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران و مسئولان پدید آمده است. از این رو مسئولان محترم باید با در نظرگرفتن مصالح کشور،همدلی و همفکری و برادری خود را حفظ کرده و باپیروی از فرامین و رهنمون‌های حکیمانه رهبری انقلاب با همه توان در مقابل متجاوزان ایستادگی نمایند که ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

سازمان بسیج عشایری به نمایندگی از سران طوائف سنی و شیعه،اقوام و سران ایلات و عشایر سراسر کشور بار دیگر با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر مهربانی، با اعلام حضور عشایر بسیجی در این راهپیمایی بزرگ با لباس بومی و محلی و با سربند(یا محمد رسول الله)، با حضور گسترده و یکپارچه خود در روز چهارشنبه 22 بهمن امسال برای بار دیگر در نمایش عزم و اقتدار ایران اسلامی خودنمایی می‌کنند.

انتهای پیام

کد N718191

وبگردی