آفتاب
آیت‌الله جوادی‌آملی:

با وضو در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم

با وضو در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم

آیت‌الله جوادی‌آملی گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن عبادت است، باید وضو بگیریم در راهپیمایی شرکت کنیم.

آیت‌الله جوادی‌آملی گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن عبادت است، باید وضو بگیریم در راهپیمایی شرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در جلسه درس تفسیر قرآن کریم خود که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: خدا فرموده ما نیازی به یاوری شما نداریم، امروز هم همین است خدا نیازی به یاوری ما ندارد، بلکه وظیفه ما حفظ حرمت خون شهدا، امام و اکرام رهبری است، اما بدانیم دیگری است که امنیت منطقه و کشور را حفظ کرده و خواهد کرد منتهی وظیفه ما عرض ادب به دین است.

وی با بیان این‌که «شرکت در راهپیمایی 22 بهمن عبادت است» افزود: باید وضو بگیریم و در راهپیمایی شرکت کنیم، خیلی از دوستان ما وضو می‌گرفتند می‌آمدند و خیلی از خواص، افکار دیگری هم داشتند و واقعا با همین شعارها انقلاب پیروز شد و شاه رفت و با همین شعارها هم انقلاب تا ظهور باقی می‌ماند، خدا فرموده است که شما به وظیفه‌تان عمل کنید ولی دخالت نکنید، من خودم بساط کافران و مشرکان و منافقان را بر می‌چینم.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه نیوز، آیت‌الله جوادی‌آملی تصریح کرد: آنها دائما می‌گویند گزینه‌ها روی میز است، یعنی کار به دست ما است همان حرفی که فرعون می‌زد، ولی ما باید در این راهپیمایی‌ها درود بر امام و شهدا بفرستیم و گرامی‌داشت رهبری را داشته باشیم، اما یا «احد» و یا «صمد» یادمان نرود و بی وضو در این راهپیمایی شرکت نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: تفکر امروز غرب همان اومانیسم است اگر چه اصطلاحات و الفاظ عوض شده باشد. اینکه گفتند تا زنده هستید عالم باشید چون عالم اگر نتواند باری از دوش دیگران بردارد، زیر بار استعمار هم نمی‌رود و باربری نمی‌دهد، زیرا حوزویان و دانشگاهیان با یک دست تعلیم و با دست دیگر تعلیل دارند.

انتهای پیام

کد N718180

وبگردی