آفتاب
صبح امروز؛

معاون اول رییس جمهور وارد استان کرمان شد

معاون اول رییس جمهور وارد استان کرمان شد

در این سفر قرار است تعدادی از طرح‌های صنعتی و خدماتی مورد بهره برداری قرار گیرد که امیدواریم نقش موثری در توسعه استان داشته باشد.

معاون اول رییس جمهور صبح امروزبرای بازدید و بهره برداری از چند پروژه صنعتی و عمرانی، دقایقی پیش وارد استان کرمان شد و از سوی استاندار و مدیران ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری قرار است در این سفر یک روزه، کارخانه آهن اسفنجی بردسیر و کارخانه کک سازی زرند را افتتاح و از بخش های مختلف این واحدهای صنعتی بازدید کند.

افتتاح و بازدید از کارگاه‌های فرش دستباف و نیز بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهور در این سفر است.

جهانگیری همچنین در این سفر که با همراهی وزرای صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو انجام شده است، قرار است در نشست شورای اداری استان کرمان شرکت کند تا به همراه مدیران و مسئولین استان، راههای برون رفت از مشکلات و تنگناهای استان را مورد بررسی قرار دهند.

جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه کرمان در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه فجر به مردم استان کرمان گفت: مردم این استان نقش فراوانی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: در این سفر قرار است تعدادی از طرح‌های صنعتی و خدماتی مورد بهره برداری قرار گیرد که امیدواریم نقش موثری در توسعه استان داشته باشد.

وی همچنین از برگزاری جلسه ای با حضور مسئولین استان کرمان خبر داد و افزود: در این جلسه مشکلات و مسائل استان را بررسی کرده و راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات پیدا خواهیم کرد.

کد N718083

وبگردی