آفتاب

صفار هرندی: بسیاری از کشورها، دنبال انقلابی مانند انقلاب ایران هستند

صفار هرندی: بسیاری از کشورها، دنبال انقلابی مانند انقلاب ایران هستند

ایرنا نوشت:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشعل فروزان انقلاب اسلامی در جغرافیای جهان اسلام اکنون فروزان تر، الهام بخش و راهنمای همه آزادگان جهان است.

«محمدحسین صفار هرندی » روز یکشنبه در چهارمین اجلاس مجمع شورای راهبردی بسیج شهرستان گلپایگان با گرامیداشت دهه فجر گفت: برنامه های متنوعی دراین ایام مثل آذین بندی و چراغانی، باز خوانی پرونده انقلاب و ذکر خاطرات،گزارش توانمندیها و دیگر برنامه ها که در جایگاه خود مناسب و لازم است اجرا می شود.

او گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب نباید از ارزیابی و آسیب شناسی در دوران پس از انقلاب غافل باشیم.

عضو تشخیص مصلخت نظام گفت: ارزیابی و آسیب شناسی موجب خواهد شد تا بتوانیم با آگاهی بیشتر و بهره مندی از تجربیات در مسیر صحیح حرکت کنیم و راه انقلاب را با خسارت کمتر ادامه دهیم.

او با بیان اینکه تاسیس نظام اسلامی مبتنی بر شریعت است و نسخه ای در جهان معاصر ندارد، گفت: فقدان برخی افراد ورزیده و همطراز انقلاب بخصوص در آغاز پیروزی انقلاب موجب خسارت هایی به نظام اسلامی شد.

صفار هرندی گفت: با وجود این مشکلات پس از سی و شش سال، نهال انقلاب اسلامی به دست حضرت امام خمینی (ره) و هدایت رهبر معظم انقلاب، به درخت تنومندی تبدیل شده است.

او گفت: بسیاری از کشورها بخصوص کشورهای اسلامی در صدد ایجاد انقلابی به سبک جمهوری اسلامی ایران هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به نقش بسیج در دستاوردها و افزایش توانمندیهای کشور اشاره کرد و گفت: اکنون کشورمان دربسیاری از صنایع، دانش ها و فنآوریها از جمله صنایع نانوتکنولوژی، ماهواره و دیگر فنآوریها در سطح جهان از رتبه های ممتاز برخوردار است.

 


23231

 

کد N717805

وبگردی