آفتاب

میرگلوبیات حمایت همه‌جانبه از تولیدات داخل کشور را خواستار شد

میرگلوبیات حمایت همه‌جانبه از تولیدات داخل کشور را خواستار شد

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: سرمایه‌گذاری در تولید و استفاده از نیروی انسانی بومی و کارآمد تنها راه نجات اقتصاد کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، شهلا میرگلوبیات در مراسم رونمایی از بلوک سیلندر و سرسیلندر موتور 457 در شرکت ریخته‌گری ساوه که برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود، اظهار کرد: تکیه بر دانش داخلی کشور و قطع وابستگی به کشورهای بیگانه با حمایت از تولید ملی از راهکارهای دیگر برای پویایی اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به مصوبات حمایتی مجلس از تولید اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی به منظور اصلاح قوانین مالی دولت در حمایت از تولید مصوباتی خوبی داشته که به شورای نگهبان ارسال شده است.

وی اظهار کرد: تحقق عملی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ضمن ایجاد کارآفرینی و اشتغال‌زایی موجب افزایش بهره‌وری و بهبود وضعیت اقتصاد و در نهایت رشد اقتصادی کشور خواهد شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با تاکید بر اتحاد و همدلی بین مجلس و دولت در حمایت از تولید گفت: باید شرایط اجرایی شدن زمینه مناسب استفاده بهتر از منابع سرمایه‌ای کشور که منابع انسانی است فراهم شود تا نتیجه مطلوبتری در حوزه تقویت تولیدات حاصل شود.

وی خواستار حمایت همه‌جانبه از تولیدات داخل کشور به منظور برطرف شدن دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران شد و تصریح کرد: عدم حمایت لازم از بخش تولید و سرمایه‌گذاران و نیز افزایش بهره‌وری و صیانت از سرمایه‌های ملی، کشور را با چالش روبرو می‌کند.

وی پیوند عمیق بین صنعت و دانشگاه و نیز ایجاد مراکز دانش‌بنیان را از دیگر راهکارهای تقویت تولید و پویایی اقتصاد کشور دانست و افزود: مجلس و دولت باید به دنبال تسهیل قوانین باشند و لوایحی به مجلس فرستاده و مصوب شود تا قوانین زائدی که مانع از رونق تولید می‌شود را از بین برده و شرایط از همه لحاظ برای پویایی اقتصاد فراهم شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: باید در عرصه تولید به دنبال ایجاد تکنولوژی نوین باشیم؛ چراکه علوم و فنون همواره در حال تغییر هستند و تغییر و تحول در تکنولوژی و علوم برای هم سطح شدن با پیشرفت های علمی دنیا ضروری است.

انتهای پیام

کد N717703

وبگردی