آفتاب
فرهنگی:

فرمایشات اخیر رهبری جایگاه هیات مذاکره کننده را تقویت می‌کند

فرمایشات اخیر رهبری جایگاه هیات مذاکره کننده را تقویت می‌کند

یک عضو هیئت رئیسه مجلس گفت که فرمایشات امروز (یکشنبه) مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش ضمن تقویت جایگاه تیم مذاکره کننده ایرانی زمینه هر گونه توافق بر خلاف منافع ملی را از بین می برد.

محمد حسین فرهنگی در گفت‌و‌گوبا خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) ، با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اعلام موافقت ایشان با توافق هسته ای خاطر نشان کرد: این موضع جدیدی نیست و جمهوری اسلامی ایران از گذشته هر اتفاقی را در چارچوب منافع ملی خود پذیرفته است.

وی افزود: قطعا در جریان مذاکرات هسته ای آنچه به منافع ملی ما آسیب می زند و به دلیل زیاده خواهی های آمریکا و غرب است مورد تائید ملت و رهبری نخواهد بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطر نشان کرد: این فرمایشات رهبری ضمن تقویت جایگاه هیئت مذاکره کننده ایرانی در جریان مذاکرات هسته ای،‌ زمینه هر گونه توافق برخلاف منافع ملی کشوررا از بین خواهد برد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: مواضع تیم مذاکره کننده ایران هم با موضع اعلامی رهبری منافاتی ندارد و آنها از ابتدا بر همین موضع پافشاری داشته اند و توجه به منافع ملی را از ویژگی های لاینفک توافق هسته ای عنوان کردند .

فرهنگی در پایان درباره لزوم طرح پیشنهادات سازنده کارشناسان و صاحب نظران در این زمینه اظهار کرد: قطعا هر ایده ای که در جهت رفع مشکلات کنونی باشد مشروط بر اینکه با منافع ملی تضاد نداشته باشد می تواند مورد تائید قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N717150

وبگردی