آفتاب
موسوی احمدی در گفتگو با مهر:

حضور مردم در ۲۲بهمن مهر تاییدی بر پایبندی به آرمان های انقلاب است

حضور مردم در ۲۲بهمن مهر تاییدی بر پایبندی به آرمان های انقلاب است

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: حضور یکپارچه و حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، مهر تاییدی بر پایبندی ملت ایران بر ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

حجت الاسلام موسی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز پس از گذشت ۳۶ سال از عمر نظام جمهوری اسلامی شاهد دستاوردهای عظیمی در ابعاد بین المللی ملی و منطقهای هستیم.

نماینده مردم عسلویه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایام دهه فجر با مذاکرات سرنوشت ساز هسته ای همزمان شده است که در آینده کشور ما بسیار تاثیرگذار است، به همین دلیل حضور مردم در راهپیمایی بسیار مهم است.

وی گفت: طرف های مذاکره کننده منتظر مشاهده میزان حضور مردم در راهپیمایی هستند زیرا بر اساس استدلال های غلط آنها، تحریم ها و مشکلات اقتصادی باید موجب تضعیف روحیه مردم و در نتیجه عدم حضورشان در راهپیمایی شود.

عضو فراکسیون روحانیون تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایانگر مقاومت آنها در برابر فشارهاست و قطعا در مواضع دیپلماتیک ما تاثیرگذار خواهد بود و موضع انفعال را برای دشمنان در پی دارد.

احمدی تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن از آرمانهای ملت ایران صیانت می کند و ملت با حضور یکپارچه و حماسی خود مهر تاییدی بر پایبندی بر ارزش ها و آرمان های انقلاب خواهند زد.

کد N716800

وبگردی