آفتاب
/انسجام داخلی؛ پاسخ به تحریم‌ها/

یک نماینده مستقل مجلس: مسئولان خود را داخل کشتی نظام به ناخدایی مقام معظم رهبری بدانند

یک نماینده مستقل مجلس: مسئولان خود را داخل کشتی نظام به ناخدایی مقام معظم رهبری بدانند

یک نماینده‌ی مستقل مجلس گفت: باید دید مسولان اصلاح شود، مسئولان باید خود را داخل کشتی نظام به ناخدایی مقام معظم رهبری بدانند و از هدر دادن منابع و امکانات کشور برای ضربه زدن به رقبا به شدت پرهیز کنند.

مجید منصوری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: برای ایجاد انسجام داخلی و مقاومت در برابر تحریم‌ها ابتدا شکاف بین مسئولان پر شود.

نماینده مردم لنجان گفت: اختلافات اصلاح طلبان و اصولگرایان و خط و نشان‌های این دو جریان سیاسی طی سال‌های گذشته همواره مقدم بر خواست و نیاز کشور و مردم بوده است. نیروی این دو جریان سیاسی صرف حذف رقیب از میدان و ایجاد مشکل برای یکدیگر بوده است.

وی افزود: این در حالی است که در کشورهای توسعه یافته مثل آمریکا و انگلیس پس از به قدرت رسیدن یک حزب در انتخابات احزاب رقیب، حزب پیروز را در تشکیل کابینه و اداره‌ی کشور کمک می‌کنند اما در ایران برعکس است، هر دولتی که سر کار می‌آید، رقبای شکست خورده تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا دولت موفق نشود.

منصوری تاکید کرد: جریان‌های سیاسی باید فضای آرام ایجاد کنند تا دولت بتواند در چارچوب مصالح و منافع نظام اهداف کشور و مقام معظم رهبری را محقق کنند.

وی خطاب به منتقدان غیر دلسوز دولت گفت: چهره‌های سیاسی مخالف دولت نباید در هر حوزه‌ای اظهار نظر کنند. به طور مثال برخی از چهره‌ها و جریان‌های سیاسی در حوزه‌هایی چون حوزه‌ی هسته‌ای به اخم، نشست، برخواست و حتی راه رفتن وزیر امورخارجه گیر می‌دهند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت‌های نسبی کشور بهترین بهره را برد، افزود: در هیچ کشوری صفر تا صد اقتصاد توسط تولید کنندگان داخلی آن کشور تامین نمی‌شود. از آنجا که این تجربه جهانی، موفق بوده است ما نیز در جمهوری اسلامی می‌توانیم در راستای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت‌های نسبی و بالقوه داخلی و با بکارگیری فناوری‌ها و تجهیزات روز و مدرن دنیا به گونه‌ای عمل کنیم تا در امور و بخش‌هایی که دچار خلاء و ضعف هستیم خلاء ها و ضعف‌هایمان را جبران کنیم.

انتهای پیام

کد N716673

وبگردی