آفتاب
/انسجام داخلی؛ پاسخ به تحریم‌ها/

راه‌چمنی:22 بهمن مانور سیاسی مردم ایران است

راه‌چمنی:22 بهمن مانور سیاسی مردم ایران است

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی با اشاره به این‌که حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب می شود انسجام ملی مردم ایران به رخ جهانیان کشیده شود تاکید کرد: این انسجام می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر پرونده هسته ای کشورمان داشته باشد.

محمدرضا راه‌چمنی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) بابیان این‌که انقلاب اسلامی به اتکای حضور مردم به پیروزی رسید اظهار کرد: مردم همیشه پشتوانه نظام و انقلاب بوده و همواره در اداره کشور چه به شکل انتخابات، چه به شکل حضور در صحنه های مختلف مشارکت داشته اند.

وی همچنین افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک مانور سیاسی تلقی می شود. مجامع بین المللی و آنهایی که می خواهند در رابطه با ایران تصمیم بگیرند به حضور مردم در این روز نگاه کرده و درواقع حضور مردم بر تصمیم گیری این مجامع تاثیرگذار است.

این فعال سیاسی با اشاره به این‌که این انقلاب و نظام به یک رئیس جمهور چند وزیر و نماینده متکی نیست خاطر نشان داد: این مردم هستند که این انقلاب را اداره و هدایت می کنند. این مردم به طور قاطع از نظام حمایت می کنند. حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشاندهنده وحدت و همبستگی ملی و همکاری با مسئولان است.

راه‌چمنی در ادامه افزود: مسولان نیز همچون مردم در کنار یکدیگر بوده و با همدیگر تعامل و همکاری داشته باشند. این تعامل و همکاری بازتاب خود را برروی جامعه خواهد داشت و مردم هم امیدوارانه و متحد از نظام ، انقلاب و دولت حمایت می کنند. همبستگی بین مسئولان در افزایش انسجام و امید مردم تاثیرگذار است.

وی در پایان با اشاره به اینکه گروه های مختلف سیاسی با هر سلیقه ای باید مردم را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کنند گفت: مسئولین نیز از هر حرف ،عمل یا شعاری که بودی تخریب و تفرقه بیاید پرهیز کنند.

انتهای پیام

کد N716258

وبگردی