آفتاب
امیر موسوی در صبحگاه نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی خط مقدم ارتشیان انقلابی است

نیروی هوایی خط مقدم ارتشیان انقلابی است

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: نیروی هوایی خط مقدم ارتشیان مؤمن، انقلابی و بابصیرت در مقابل رژیم منفور گذشته و استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم صبحگاه یکان‌های نمونه نیروی هوایی ارتش طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی کاخ طاغوتیان را در هم کوبید و نظام اسلامی را حاکمیت بخشید.

وی افزود: نیروی هوایی نیرویی است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، امام سربازانش را سربازان امام عصر (عج) خواندند.

سرتیپ موسوی ادامه داد: نیروی هوایی، خط مقدم ارتشیان مومن، انقلابی و با بصیرت در مقابل رژیم منفور گذشته و استکبار جهانی است.

جانشین فرمانده کل ارتش با تجلیل از مقام شامخ پیامبر اسلام (ص) گفت: این راه را تا وعده‌گاه منتظران ظهور خواهیم پیمود و فراز و فرود و گردنه‌های سخت را واقعیت‌های محیطی می‌دانیم که می‌توانند فرصتی برای سریع‌تر پیمودن راه باشد.

سرتیپ موسوی تأکید کرد: کتاب انقلاب اسلامی به نور شهدای نیروی هوایی منور است و آخرین نقش‌آفرینی این نیرو نقش‌آفرینی مقتدرانه در رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسول‌الله(ص) بود که دل ملت را شاد و چشم دشمنان را کور کرد.

جانشین فرمانده کل ارتش در پایان این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: نیروی هوایی ارتش در سال های اخیر هرگاه نیاز بوده کارهای بزرگی انجام داده و نمره 20 دریافت کرده است که برخی از این اقدامات را می‌توان رسانه‌ای کرد و گفت و برخی را خیر.

کد N715195

وبگردی