آفتاب
دو هفته پس از انتشار نامه ایجاد شد؛

«نامه را رساندم»؛ صفحه‌ای برای نمایش بازتاب‌های یک نامه تاریخی

«نامه را رساندم»؛ صفحه‌ای برای نمایش بازتاب‌های یک نامه تاریخی

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با ایجاد صفحه‌ای با عنوان «نامه را رساندم»، از مخاطبان دعوت کرد تا بازتاب‌های انتشار نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی را منتشر کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حدود دو هفته از انتشار نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی می‌گذرد؛ پس از انتشار این نامه، تلاش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی، تشکل‌های مردمی و فضاهای دانشجویی صورت گرفت تا این پیام به مخاطبان آن رسانده شود.

در همین راستا پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با ایجاد صفحه‌ای با عنوان «نامه را رساندم» (I delivered the letter) از مخاطبان دعوت کرده است تا تولیداتی از قبیل عکس، فیلم و اسکرین شات از فعالیت‌های خود برای رساندن نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی و نیز بازتاب‌های انتشار این نامه را از طریق همین صفحه ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رهبر معظم انقلاب اسلامی دو هفته پیش در نامه مهمی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، با اشاره به سیل تبلیغات اسلام‌هراسی در غرب و با طرح سؤالاتی، از این جوانان دعوت کردند تا در واکنش به سیل پیشداوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنند شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورند.

کد N714333

وبگردی