آفتاب
فصیحی رامندی:

آبادانی روستاها و شهرهای کوچک از دستاوردهای نظام است

آبادانی روستاها و شهرهای کوچک از دستاوردهای نظام است

قزوین- عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: آبادنی شهرها و روستاها و توزیع متوازن خدمات رفاهی از دستاوردهای نظام اسلامی در اقصی نقاط کشور از جمله استان قزوین است.

به گزارش خبرنگار مهر، فصیحی رامندی جمعه شب در مراسم جشن انقلاب که در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای آشنستان برگزار شد اظهارداشت: امروز بعد از ۳۶ سال از عمر پر برکت این نظام مقدس، جمهوری اسلامی با اقتدار و تحت رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در برابر همه یاوه گویان وبدخواهان دنیا ایستاده است.

فصیحی رامندی خاطرنشان کرد: امروز شما در کشورهای منطقه این بیداری اسلامی را که در برخی از کشورها صورت گرفته می بینید که همه این انقلابهای صورت گرفته نشات گرفته از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

این عضوشورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: دشمنان تلاش دارند که میان مردم ومسئولین تفرقه و جدایی انداخته تا بتوانند اهداف شوم خود را در منطقه عملی کنند ولی خوشبختانه این ملت رشید ایران هوشیار بوده و با بصیرت در برابر همه توطئه های دشمنان ایستاده وهیچگاه از آرمانهای والای شهدا وامام خمینی (ره) عدول نخواهند کرد.

فصیحی رامندی گفت: ملت رشید ایران در تمام عرصه های مختلف این نظام بر آمده از خون شهدا ودر دوران دفاع مقدس وپیروزی این انقلاب ودر همه عرصه های این نظام حضوری موثر وتاثیرگذاری داشته اند و بعد از این هم در برابر هر گونه تهدیدی از طرف دشمنان با قدرت پاسخ قاطع خواهند داد.

وی به ایام دهه مبارکه فجر اشاره وبیان کرد: دهه مبارکه فجر سرآغاز طلوع این انقلاب بود وباید یاد وخاطره تمام شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل را گرامی داشت.

وی به سابقه دیرینه روستای آشنستان اشاره واظهارداشت: روستای آشنستان یکی از روستاههای ممتاز و برجسته ای در طول دوران انقلاب اسلامی ودفاع مقدس داشت وشهدای این روستا خود گواه این مطلب بوده که این روستا نقش برجسته ای چه در پیروزی انقلاب اسلامی وچه در دوران دفاع مقدس داشته است.

کد N714222

وبگردی