آفتاب

برگزاری مراسم صبحگاه عمومی نیروی هوایی با حضور جانشین فرمانده کل ارتش

برگزاری مراسم صبحگاه عمومی نیروی هوایی با حضور جانشین فرمانده کل ارتش

مراسم صبحگاه عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 19 بهمن، روز نیروی هوایی، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم صبحگاه عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مرکز فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خزایی تهران با حضور امیر سرتیپ موسوی جانشین فرمانده کل ارتش، امیر شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

در این مراسم جانشین فرمانده کل ار تش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک دهه فجر و 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش، اظهار کرد: پناه می‌بریم به خدا از شر خفاشان نورگریز و جغدانی که از وادی معرفت، ویرانی و جهالت را برگزیدند و با اصرار بر نادانی و تبعیت از شیطان بار دیگر همچون اسلاف خود گام بر سفره پیامبر (ص) نهادند، به این امید که از نور آن بکاهند اما ما به این‌که امت پیامبر اعظم اسلامیم، مفتخریم.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که حیات ما را در عصری قرار داد که پس از سالیان سال تعطیلی حاکمیت شریعت و حکومت توحید مجدداً ندای خداوند به گوش بشریت رسید و بزرگ مردی از تبار پیامبر پاکی‌ها بت‌های زر و زور و تزویر را فرو ریخت و با زهد و سادگی کنگره‌های کاخ نشینان را در هم شکست و با اعتقاد به حق تعالی و اعتماد به امت بر دل‌ها حاکم شد و انقلاب اسلامی را محقق و خلافت الهی را حاکمیت بخشید.

امیر موسوی با بیان این‌که امروز در جایگاهی حاضریم که 36 سال قبل خاستگاه شهیدان بوده است، یادآور شد: امام (ره) نیروی هوایی را قبل از پیروزی انقلاب، سربازان امام عصر (عج) نامید. این نیرو خط مقدم مبارزه مقابل رژیم منحوس گذشته و استکبار جهانی است و مردانش امید رژیم مستکبر پهلوی و حامیان آن را بر باد دادند و موضع حق خود را انتخاب کردند.

وی افزود: ما سرد و گرم‌ها، فراز و فرودها، جنگ و جهادها و گردنه‌های پر پیچ و خم را واقعیت‌های محیطی می‌دانیم که می‌توانند فرصتی برای پیمودن راه باشند. این نیروی هوایی نیروی امام زمان (عج) است که تعهد، تعبد و تخصص را در لباس جهاد در هم آمیخته و به پیمان سربازی خود وفا کرده است. کتاب قطور دفاع مقدس پر است از شهیدانی که به اسم شهدای نیروی هوایی ارتش معطر شده است.

جانشین فرمانده کل ارتش اضافه کرد: این خط نورانی ادامه دارد که آخرین نقطه برجسته آن نقش‌آفرینی مقتدران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در رزمایش مشترک بزرگ محمد رسول‌الله (ص) بود که دل امت را شاد و چشم دشمنان را کور کرد.

امیر موسوی در پایان گفت: آسمان ایران اسلامی شاهد است که از همان شب پیروزی انقلاب اسلامی خلبانان قهرمان نیروی هوایی انیس و مونس خورشید روزها و ستارگان شب‌های سپهر ایران اسلامی بودند و به پیروی از قمر بنی هاشم (ع) از خیمه حسینی کشور امام زمان (عج) نگاهبانی کردند. نیروی هوایی اکنون نیز بر سر این پیمان خود بوده،‌ هست و خواهد بود.

انتهای پیام

کد N714195

وبگردی