آفتاب
در راس هیئتی/

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد سمنان شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد سمنان شد

سمنان - علی جنتی در راس هیئتی وارد سمنان شد و مورد استقبال استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستانهای سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان و مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح شنبه در بدو ورود به شهر سمنان پس از برنامه استقبال ابتدا با حضور در گلزار شهدا گمنام این شهر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با نثار شاخه های گل بر مزار مطهر آنان با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در خلال مراسم استقبال از علی جنتی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه وزیر ارشاد پس از ادای احترام به شهدا برای افتتاح نمایشگاه توانمندی های فرهنگی و هنری استان به فرهنگسرای کومش سمنان می رود اظهار داشت: جنتی در همایش دو سالانه  کتاب استان و تجلیل از نویسندگان برتر هم که در فرهنگسرا برگزار می شود حضور خواهد یافت.

محمد رضا سوقندی تصریح کرد: دیدار با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه های وزیر ارشاد اسلامی است.

وی گفت: جنتی در ساعت ۱۵:۳۰دقیقه برای شرکت در همایش توسعه فرهنگی، عدالت و تمدن اسلامی  به مجتمع فرهنگی و هنری خورشید تابان گرمسار خواهد رفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در خاتمه با اشاره به این مطلب که وزیر ارشاد نماز مغرب و عشاء را در مسجد جامع شهرستان گرمسار می خواند خاطر نشان کرد: وی پس از اقامه نماز برای مردم سخنرانی می کند.

کد N714146

وبگردی