آفتاب

داعش از کشته شدن گروگان آمریکایی در حملات ائتلاف خبر داد

داعش از کشته شدن گروگان آمریکایی در حملات ائتلاف خبر داد

گروه تروریستی داعش از کشته شدن گروگان آمریکایی این گروه در حملات ائتلاف در الرقه در سوریه خبر داد.

گروه تروریستی داعش از کشته شدن گروگان آمریکایی این گروه در حملات ائتلاف در الرقه در سوریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، داعش در بیانیه‌ای اعلام کرد: ائتلاف صلیبی جنایتکار پایگاهی را در خارج شهر الرقه هدف قرار داد و این حملات بیش از یک ساعت به طول انجامید تا اینکه برای ما مشخص شد زن آمریکایی اسیر شده در این حملات کشته شده است.

اعضای داعش تصاویری از جسد این گروگان منتشر نکرده و تنها عکس‌هایی از ساختمان‌های ویران شده را منتشر کردند و در زیر یکی از این تصاویر نوشتند: «این ساختمانی است که اسیر آمریکایی در زیر آن دفن شده است.»

این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد نمی‌توان گزارش‌هایی در مورد کشته شدن این گروگان آمریکایی را تایید کرد.

خانواده "کایلا مولر"، امدادگر ۲۶ ساله آمریکایی که در تابستان سال ۲۰۱۳ در سوریه ناپدید شد نیز با صدور بیانیه‌ای از رسانه‌ها خواسته‌اند تا از انتشار یک طرفه ادعای گروه داعش مبنی بر کشته شدن فرزندشان خودداری کنند.

در بیانیه پدر و مادر این دختر آمریکایی آمده است که دخترشان دو سال قبل و هنگامی که از یک بیمارستان پزشکان بدون مرز در شهر حلب خارج می‌شد به دست افرادی ناشناس ربوده شده است.

هم‌زمان ارتش آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف دست به 10 حمله به مواضع داعش در سوریه و هشت حمله در عراق زدند.

در همین حال، رامی عبدالرحمن، مدیر مرکز دیده‌بان حقوق بشر سوریه در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که دست‌کم 30 عضو داعش در حملات روز جمعه ائتلاف در شرق و غرب شهر رقه کشته شدند.

انتهای پیام

کد N714120

وبگردی