آفتاب

نهاوندیان: می‌خواهند پیام اسلام را مغشوش جلوه دهند

نهاوندیان: می‌خواهند پیام اسلام را مغشوش جلوه دهند

نمایشگاه بین‌المللی پوستر «جهان عاری از خشونت» شب گذشته با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای نیاوران تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، این نمایشگاه به مناسبت ابتکار جمهوری اسلامی ایران برای تشویق جهان به حرکت به سمت جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری که سال گذشته توسط رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید، برگزار و در آن هزار و سیصد اثر از 33 کشور دنیا شرکت داشت.

به گزارش ایسنا، محمد نهاوندیان در حاشیه‌ی این نمایشگاه طی سخنانی تصریح کرد:‌ این نمایشگاه جلوه‌ی دیگری از رویکرد ایران در جهان است و به دنبال پیشنهاد رئیس جمهور در سازمان ملل در مورد حرکت دنیا به سمت جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری و تصویب آن در مجمع عمومی سازمان ملل شاهد برگزاری این نمایشگاه هستیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار خشونت و افراطی‌گری در دنیاست و در شرایطی که اسلام‌هراسان می‌خواهند پیام اسلام را مغشوش جلوه دهند، این مسئولیت بر عهده‌ی ماست که چهره‌ی واقعی و رحمانی و مهربان اسلام را به همه معرفی کنیم و تاکیدات رهبری در نامه‌ی خود به جوانان غربی و آمریکایی نیز راه را برای ما در این مسیر روشن کرده است.

در این جلسه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام

کد N714112

وبگردی