آفتاب

93 اثر ایرانی و خارجی در نمایشگاه پوستر جهان عاری از خشونت

93 اثر ایرانی و خارجی در نمایشگاه پوستر جهان عاری از خشونت

جهان عاری از خشونت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در 25 سپتامبر سال 2013 ازسوی دکتر حسن روحانی مطرح و به دنبال آن سایت طراحان مستقل ایران (تودی پوسترز)، اقدام به برگزاری نمایشگاهی از پوسترهای هنرمندان ایران و جهان کرد.

نمایشگاه «جهان عاری از خشونت» عصر جمعه با حضور نهاوندیان(رییس دفتر رییس جمهوری)، علی جنتی(وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و علی مرادخانی(معاون امور هنری این سازمان) افتتاح شد.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه که با همکاری سایت «تودی پوسترز» و با مدیریت «علی وزیریان» برای نخستین بار و با نمایش93 اثر از هنرمندان ایران و جهان در گالری فرهنگسرای نیاوران برپا شده؛ آثاری از هنرمندان طراح گرافیک ایران و کشورهای ایتالیا، فرانسه، فنلاند، لهستان، صربستان، چین، اوکراین، بلاروس، ترکیه، مکزیک، کره جنوبی، روسیه، اکوادور، عراق، تایوان و ماکائو به چشم می‌خورد.

جهان عاری از خشونت و افراط‌گری در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در 25 سپتامبر سال 2013 ازسوی دکتر حسن روحانی مطرح شد و به دنبال آن سایت طراحان مستقل ایران (تودی پوسترز)، اقدام به برگزاری نمایشگاهی از پوسترهای هنرمندان ایران و جهان کرد.

نمایشگاه جهانی پوستر جهان عاری از خشونت، هیچ ارتباطی با هفتمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر ندارد و نمایشگاهی کاملاً مستقل است.

این نمایشگاه با همکاری سایت طراحان مستقل ایران و با حمایت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند از 17 بهمن تا پنجم اسفند ماه در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران از آثار طراحان ایران و 17 کشور بازدید کنند.

کد N714097

وبگردی