آفتاب
قنبری در گفت‌وگو با ایلنا:

اصولگرایان بدشان نمی‌آید احمدی‌نژاد دنباله‌رو آنها باشد

اصولگرایان بدشان نمی‌آید احمدی‌نژاد دنباله‌رو آنها باشد

شاید در میان روسای جمهور پیشین احمدی‌نژاد تنها رئیس جمهوری باشد که پایگاه اجتماعی‌اش تضعیف شده باشد/اصول‌گرایان به این نتیجه رسیده‌اند که احمدی‌نژاد کارت سوخته‌ای بیشتر نیست

نماینده مردم ایلام در مجالس هفتم و هشتم تاكید كرد: اصولگرایان بدشان نمی‌آید احمدی‌نژاد دنباله‌رو و پیرو آنها باشد ولی آقای احمدی‌نژاد همواره دوست داشته مرد شماره یک باشد و نه دنباله‌رو.

داریوش قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد برای بازگشت به قدرت گفت: آقای احمدی‌نژاد فرد قدرت‌طلبی است و به زودی تمایل برای کنار رفتن از قدرت را نمی‌کند و از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که هم برای انتخابات مجلس و هم برای انتخابات ریاست جمهوری آتی برنامه دارد.

وی ادامه داد: البته آقای احمدی‌نژاد همان آقای احمدی‌نژاد قبل نیست چرا که پایگاهش از بین رفته و حتی در میان اصولگرایان که روزی بیشترین حمایت‌ها را از وی می‌کردند، منزوی شده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه شاید در میان روسای جمهور پیشین احمدی‌نژاد تنها رئیس جمهوری باشد که پایگاه اجتماعی‌اش تضعیف شده باشد، یادآور شد: مردم دریافته‌اند که تمام وعده‌ها و عملکرد وی فقط موجب خسارت به کشور شد و به همین دلیل پایگاه اجتماعی وی از بین رفته است.

قنبری افزود: البته باید به این نکته توجه داشت که احمدی‌نژاد فردی به شدت پوپولیستی است و می‌داند که چگونه احساسات افکار عمومی را به کار بگیرد.

این نماینده سابق مجلس در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد که اصول‌گرایان به سمت احمدی‌نژاد بازگردند، تصریح کرد: اصول‌گرایان به این نتیجه رسیده‌اند که مردم علاقه‌ای به بازگشت احمدی‌نژاد ندارند بنابراین احتمال بازگشت او و دنباله‌روی از وی وجود ندارد اما بدشان نمی‌آید که احمدی‌نژاد دنباله‌رو و پیرو آنها باشد ولی آقای احمدی‌نژاد همواره دوست داشته مرد شماره یک باشد و نه دنباله‌رو.

کد N714060

وبگردی