آفتاب
نماینده سراوان:

مردم متوجه ترفندهای دشمنان در ایجاد تفرقه بین ملت و مسئولان باشند

مردم متوجه ترفندهای دشمنان در ایجاد تفرقه بین ملت و مسئولان باشند

نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: رمز موفقیت مردم در برابر دشمنان مقاومت است.

هدایت الله میرمرادزهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه سیستان و بلوچستان افزود: دشمن همیشه تلاش می کند که با ترفندهایی بین مردم اختلاف بیاندازد و یا جنگ فرهنگی، نرم افزاری و تحریم ها را بیشتر کند تا مردم را از پا درآورد و اهداف شوم خود را اجرا کند.

وی بیان کرد: از انجا که پایه کشور ما اسلام است اقدامات دشمنان هیچ فایده ای ندارد و در حال حاضر که نظام جمهوری اسلامی از انقلاب پیشروی کرده است و اهداف انقلاب را دنبال می کند پس هیچ گاه اقدامات دشمنان آنان را از پا در نخواهد آورد.

وی ادامه داد: مردم ما باید هوشیار باشند و متوجه ترفندهای دشمنان برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران و مسئولین باشند.

میرمرادزهی افزود: دشمنان با بوجود آوردن تحریم ها احساس می کردند که امورات و اقتصاد کشور از پا در خواهد آمد و کشور ما راضی می شود تا با فشارهای تحریم ها زیربار ظلم و استکبار انها قرار گیرد.

وی گفت: کشور ما با تدابیر بسیار خوب، اقتصاد مقاومتی را پیش رو قرار داد تا بتواند تحریم ها را از سر راه ملت خود کنار بزند که البته نمی توان گفت این مسئله خالی از اشکال است ولی تاکنون کشور ما توانسته به خوبی با استفاده از اقتصاد مقاومتی در مقابل تحریم های پیش رو مقاومت کند.

وی تصریح کرد: تا مقاومت نباشد پیش روی انجام نمی شود و رمز موفقیت در برابر دشمنان مقاومت می باشد و دشمن در حال حاضر سعی دارد با کمی و کاستی ها مقاومت را سست کند ولی تاکنون موفق به انجام آن نشده است و هرگاه دشمن احساس کند که ترفندهایش هیچ اثری ندارد دست به اقدامات و ترفندهای جدیدتری می زند.

میرمرادزهی عنوان کرد: دشمنان در هرسال ترفندهایی به کار می برند تا اتحاد و پشتوانه مردم را به نظام و انقلاب اسلامی کمرنگ کنند ولی مردم شریف ایران هرسال با راهپیمایی پرشورتر و پررنگ تر جواب دشمنان را می دهند و دشمنان اسلام و انقلاب را بیشتر نا امید می کنند.

وی بیان کرد: کشور ایران انقلاب کرده است که سرنوشت خود را خودش انتخاب کند و زیر بار زور و استبداد نرود و حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی کوبنده و قاطع به دشمنان اسلام و انقلاب می باشد.

انتهای پیام

کد N713534

وبگردی