آفتاب

استانداری لرستان و وزارت تعاون،کار و امور اجتماعی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

استانداری لرستان و وزارت تعاون،کار و امور اجتماعی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه توسعه بخش اقتصادی تعاونی‌ها بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار لرستان منعقد شد.

تفاهم نامه توسعه بخش اقتصادی تعاونی‌ها بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار لرستان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، تفاهم نامه توسعه بخش اقتصادی تعاونی‌ها بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری لرستان عصر پنج شنبه منعقد شد.

سید حمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد: یکی از سیاستهای اصلی این وزارت خانه توسعه و رشد اقتصادی تعاونی‌ها در سطح استانهای مختلف کشور است.

وی با بیان اینکه در این راستا این اقدام در قالب انعقاد یک تفاهم نامه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استانداران سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته شده است افزود: همکاری در قالب این تفاهم نامه در حوزه‌های مختلف فعالیت تعاونی‌ها مانند کشاورزی، صنعت، معدن، مسکن و... بین استانداران در استانها و همچنین این وزارت خانه صورت می‌گیرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در این راستا برای عملیاتی شدن این تفاهم نامه ستادی در همه استانهای کشور راه اندازی می شود عنوان کرد: ریاست این ستاد برعهده استانداران و دبیری آن نیز بر عهده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و همچنین با عضویت دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه تعاونی ها این ستاد راه اندازی می‌شود.

کلانتری با تاکید بر ضرورت برگزاری جلسات این ستاد در راستای حمایت و رفع مشکلات تعاونی ها در سطح استانهای مختلف کشور تصریح کرد: در این راستا استانداران باید سعی کنند که در طول سال به برگزاری هفت تا هشت جلسه آن برای پیگیری و رفع مشکلات مربوط به تعاونی‌ها اقدام کنند.

وی هدف از انعقاد این تفاهم نامه همکاری را توسعه فرهنگ تعاون بین آحاد مختلف جامعه، حمایت اقتصادی و اجتماعی از تعاونی ها، افزایش سطح اشتغال مولد در تعاونی ها، کمک به تحقق سهم ۲۵ درصدی تعاونی ها در اقتصاد و.... دانست.

کد N713342

وبگردی