آفتاب
پس از عملیات در الرقه سوریه ؛

جنگنده‌های اردنی مواضع داعش را در عراق هدف قرار دادند

جنگنده‌های اردنی مواضع داعش را در عراق هدف قرار دادند

جنگنده‌های اردنی در پی بمباران مواضع گروه تروریستی داعش در استان الرقه سوریه، بر فراز مواضع این گروه تروریستی در موصل عراق نیز به پرواز درآمدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ارتش اردن طی دو روز اخیر حملات متعددی را علیه مواضع داعش در سوریه انجام داده و طی آن انبارهای تسلیحاتی و مراکز آموزشی این گروه تروریستی در استان الرقه را هدف قرار داده است.

از سوی دیگر، یک منبع عراقی در استان نینوا اعلام کرد: حملات شب گذشته جنگنده های اردنی به مواضع داعش در مرکز موصل دست کم به کشته شدن 35 عضو این گروه و زخمی شدن دهها نفر دیگر از آنها منجر شده است.

وی با اشاره به شدت حملات جنگنده های اردنی در حمله به مواضع داعش، افزود: این نخستین حملات جنگنده های اردنی به مواضع داعش در عراق بوده که شب گذشته بر اساس اطلاعات جاسوسی انجام شده است.

گروه تروریستی داعش اخیرا با انتشار فیلمی جلوه ای دیگر از جنایات وحشیانه خود را در معرض دید افکار عمومی قرار داد. سوزاندن «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی در آتش در حالی که زنده بود، واکنشهای منفی شدیدی را علیه گروه تروریستی داعش برانگیخته است. البته حمایتهای کشورهای عربی از جمله اردن از برخی گروههای تروریستی فعال در سوریه و عراق خود یکی از عوامل رشد و قدرت گرفتن گروهی همچون داعش بوده است که نتایج منفی و زیانبار آن امروز به حامیان تروریستها رسیده است.

کد N713159

وبگردی