آفتاب
/انسجام داخلی؛ پاسخ به تحریم ها/

کیایی‌نژاد: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دشمن مایوس‌ را مایوس‌تر می‌کند

کیایی‌نژاد: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دشمن مایوس‌ را مایوس‌تر می‌کند

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد که راهپیمایی باشکوه مردم در 22 بهمن دشمن مایوس را مایوس‌تر می‌کند و آنها به این موضوع پی می برند که تحریم‌ها هیچ اثری در مردم نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاکید کرد: هر چه بتوانیم راهپیمایی 22 بهمن را باشکوه‌تر برگزار کنیم دشمن مایوس را مایوس‌تر می‌کنیم. دشمن با انجام اقداماتی همچون تشدید تحریم‌ها به دنبال منصرف کردن مردم از حضور در صحنه‌هایی همچون راهپیمایی 22 بهمن هستند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ما در طول 36 سال گذشته نشان دادند که علیرغم تمامی مشکلات و گرفتاری‌ها بخصوص در حوزه اقتصادی باز هم عشق و علاقه خاصی به نظام، امام و رهبری دارند به همین دلیل در مواردی همچون راهپیمایی 22 بهمن مشکلات داخلی را کنار گذاشته و یکپارچه حضوری پرشکوه دارند حضوری که دشمن را مایوس‌تر می‌کند.

وی با اشاره به فرازی از وصیت‌نامه سیاسی و الهی امام در مورد مردم، گفت: همان‌طور که امام در وصیت‌نامه‌شان می‌فرمایند ملت ایران به مراتب از ملت حجاز در عصر رسول الله و ملت عراق و کوفه در زمان مولا علی (ع) و امام حسین (ع) بالاتر هستند چون آنها با وجود امام معصوم در کنارشان نبودند اما این مردم در کنار امام غیرمعصوم ایستاده‌اند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان باید با انجام اقدامات مناسب نگرانی‌های مردم را رفع کنند، گفت: مردم وظیفه خود را انجام دادند و اکنون نوبت مسئولان است تا تمامی نگرانی‌های مردم را رفع کنند.

به گفته کیایی‌نژاد، مردم علیرغم تمامی مشکلات به دلیل داشتن شعور سیاسی بالا در ایامی همچون 22 بهمن، روز قدس و 9 دی با چشم‌پوشی از مشکلات در صحنه حضور پیدا می‌کنند و دشمن مایوس را مایوس‌تر می‌نمایند.

وی در ادامه تاکید کرد که با توجه به حضور پرشکوه مردم، مسئولان بخصوص در رده‌های بالاتر باید حضور چشمگیری در این راهپیمایی‌ها داشته باشند تا ضمن دلگرمی مردم دشمنان را مایوس‌تر کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از راهکارهای مقابله با تحریم و مشکلات اقتصادی، افزایش انسجام داخلی است، گفت: هر چه انسجام داخلی بیشتر باشد دشمن به این موضوع می‌رسد که تحریم‌ها اثری ندارد و کم کم دست از کارهایش بر می‌دارد اما در مقابل اگر احساس کند تنگنایی ایجاد کرده اقداماتش را بیشتر می‌کند و به دنبال ایجاد شکاف در بین مردم خواهد بود.

انتهای پیام

کد N713004

وبگردی