آفتاب
/انسجام داخلی؛ پاسخ به تحریم ها/

جوکار: 22 بهمن مظهر اراده و ایستادگی و مقاومت مردم است

جوکار: 22 بهمن مظهر اراده و ایستادگی و مقاومت مردم است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که حضور مردم در راهپیمایی امسال از اهمیت خاصی برخوردار است گفت که این حضور نمایش قدرت واقتدار ملی است.

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، اظهار کرد:‌ با توجه به شرایط منطقه‌ای و همچنین شرایط بین‌المللی و مذاکرات هسته‌ای ، امسال حضور مردم در روز 22 بهمن ماه از شرایط و اهمیت خاصی برخوردار است.

به گفته‌ی وی، هر ایرانی وظیفه دارد بخشی از خیابان‌های شهرش را در مراسم 22 بهمن پر کند، چون امسال نگاه بسیاری از کشورها به میزان حضور مردم در راهپیمایی است.

نماینده مردم یزد تاکید کرد که هر چه حضور مردم باشکوه‌تر و گسترده‌تر باشد انسجام بیشتر و اراده‌ی محکم ملت برای پافشاری بر آرمانها و تداوم انقلاب اسلامی را به قدرت‌ها و کشورهای دنیا نشان می‌دهد.

جوکار با تاکید بر این که مراسم 22 بهمن وحضور مردم نمایش قدرت واقتدار ملی است ابراز امیدواری کرد که مردم همانند سالهای گذشته پرشکوه‌تر و باشکوه‌تر در کنار یکدیگر به یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کند، چون این حضور نوید بخشی برای مردم آزادی خواه در سراسر دنیاست و سیلی محکمی در گوش دشمنان و معاندان با انقلاب اسلامی می‌زند.

وی در ادامه با بیان اینکه پشتوانه نظام جمهوری اسلامی مردم هستند گفت: نقطه قدرت دیپلمات‌های ما در صحنه‌های مختلف و حتی مذاکرات به میزان پشتوانه‌ی مردمی است، این پشتوانه می‌تواند در محیط مذاکرات و محیط سیاسی در منطقه‌ی بین‌الملل تاثیر گذار باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر این که حضور پرشکوه مردم دستاورهای بزرگی برای کشور به همراه خواهد داشت گفت: آزادی خواهان دنیا از انقلاب اسلامی الگو می‌گیرند که شاید وجه مشترک بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی را دراین دید که حرکت مردم موجب تغییر و تحول شد.

به گفته‌ی جوکار 22 بهمن مظهر اراده و ایستادگی و مقاومت مردم است.

انتهای پیام

کد N712946

وبگردی