آفتاب

روحانی در اصفهان: باید زنجیرهای تحریم ظالمانه علیه ملت را پاره کنیم

روحانی در اصفهان: باید زنجیرهای تحریم ظالمانه علیه ملت را پاره کنیم

ایرنا نوشت:

رییس جمهور در شورای اداری استان اصفهان گفت: باید زنجیره های تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران را که توسط دشمنان این ملت بوجود آمده است با همکاری یکدیگر پاره کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین « حسن روحانی » روز پنجشنبه در پایان سیزدهمین سفر استانی خود و کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان در شورای اداری این استان، گفت: اگر بتوانیم در مذاکره با آنهایی که این تحریم های ظالمانه علیه ملت شریف ایران را وضع کردند با در نظر گرفتن احقاق حقوق مسلم ملت ایران، تحریم ها را برداریم کار بزرگی انجام داده ایم.

او گفت: جبران مشکلات کشوری که چند سال در تحریم ظالمانه قرار دارد کار آسانی نیست، البته ما می توانیم همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی با فداکاری این ملت پیروز شدیم در مذاکرات هسته ای و شکست تحریم ها نیز پیروز شویم.

رئیس جمهور انجام مذاکرات هسته ای را بسیار پیچیده و دشوار خواند و تاکید کرد: همانگونه که در جنگ هشت ساله، ایران به تنهایی ایستادگی کرد در مذاکرات هسته ای نیز با تمام قدرت ایستادگی می کنیم.

او گفت: مردم و نیروهای مسلح در جنگ تحمیلی مقاومت جانانه ای داشتند و امروز نیز سربازان دیپلماسی کشور در خط مقدم و میدان نبرد مردانه حضور دارند.

روحانی یاد آورد شد: تاکنون در این عرصه پیروزیهای بزرگی به دست آورده ایم و این روند را تا رسیدن به نتیجه ادامه خواهیم داد.

این خبر در حال تکمیل است....


23231

 

کد N712685

وبگردی