آفتاب
نماینده مردم نجف‌آباد خبر داد

کلنگ‌زنی درمانگاه تخصصی شهرستان تیران و کرون

کلنگ‌زنی درمانگاه تخصصی شهرستان تیران و کرون

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: نیاز بسیار ضروری شهرستان تیران و کرون داشتن یک بیمارستان مجهز است.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در تیران و کرون، اظهار کرد: شهرستان تیران و کرون به دلیل کمبودهای درمانی و پاسخگو نبودن بیمارستان خیرساز بهنیا و عدم وجود بیمارستان مجهز رنج می‌برد.

وی افزود: سال‌های طولانی است که خواسته ضروری مردم تیران و کرون وجود یک بیمارستان مجهز است که تاکنون عملیاتی نشده است و با تدبیر دولت تدبیر و امید شاهد خواهیم بود که درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان تیران و کرون پنج شنبه – 16 بهمن ماه- کلنگ زنی خواهد شد.

وی تصریح کرد: قسمتی از شهرستان تیران و کرون محروم است و به دلیل خشکسالی‌های متوالی قسمتی از روستاهای شهرستان آب شرب ندارند و در صورت تامین اعتبارات این مشکل ضروری نیز رفع می‌شود.

وی درباره جاده‌های این شهرستان نیز گفت: دو بانده شدن جاده تیران –شهرکرد به ویژه آزادسازی بیش از دو کیلومتر جاده تیران –رضوانشهر و نبودن زیرگذر و روگذر در جاده‌های شهرستان به ویژه جاده تیران –داران و تیران –چادگان که در غرب استان اصفهان قرار دارد و جاده تفریحی که با تراکم عبور و مرور و ترافیک سنگین خصوصا در روزهای تعطیل مواجه است به تخصیص اعتباراتی نیاز دارد تا مشکلات رفع شود.

انتهای پیام

کد N711928

وبگردی