آفتاب
/انسجام داخلی؛ پاسخ به تحریم‌ها/

دهقان: حضور مردم در صحنه، پشتوانه مذاکرات هسته‌ای است

دهقان: حضور مردم در صحنه، پشتوانه مذاکرات هسته‌ای است

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه، پشتوانه مسئولان در مذاکرات هسته‌ای است.

اللهوردی دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، با بیان این‌که «صاحب اصلی نظام خود مردم هستند»، اظهار کرد: مردم ایران آگاه هستند و در زمان‌های حساس با حضور در صحنه، مشت های خود را گره کرده و خواسته خود را به گوش جهانیان رسانده‌اند، مردم ایران پشت این نظام و انقلاب هستند و مطمئنأ در روز 22 بهمن، بازهم شاهد راهپیمایی حماسی مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که «مسئولان ارشد کشور در حال مذاکره با کشورهای عضو گروه 1+5 هستند» افزود: اگر مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان دهند که پشت این نظام هستند، کشورهای مذاکره کننده از مواضع‌شان عقب‌نشینی کرده و فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را می‌پذیرند.

وی با بیان این‌که «باید تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم» گفت: دشمن از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شدیدترین نوع تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کرده است، ولی همواره با کمک مردم، تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده‌ایم.

این نماینده مجلس هم‌چنین با بیان این‌که «با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، می‌توان تحریم‌ها را خنثی کرد»، تأکید کرد: در بودجه سال 94 وابستگی به درآمدهای حاصل از فروش نفت کاهش یافته و سیاست دولت کاهش هزینه‌های اضافی و واگذاری بخشی از امور به بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: طبق برنامه دولت، برخی شغل‌هایی که برای آن‌ها مالیات درنظر گرفته نشده است، در سال آتی شناسایی و از آن‌ها مالیات اخذ خواهد شد و همچنین مردم نیز می‌توانند با انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه دولت را در توسعه کشور یاری کنند.

وی با بیان این‌که «هدف دشمن، ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان کشور است»، اظهار کرد: مردم همواره آگاه بوده‌اند و از نظام و دستاوردهایش حمایت کرده‌اند و مطمئنأ هیچگاه دشمنان نمی‌توانند بین نظام و مردم فاصله ایجاد کنند.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس تأکید کرد: هم‌اکنون ایران در تمامی زمینه‌ها جزو کشورهای برتر دنیاست و نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است که بر پایه احکام الهی حرکت می‌کند.

انتهای پیام

کد N711809

وبگردی