آفتاب
کمیسیون تلفیق تصویب کرد:

اختصاص هزار و 500 میلیارد ریال برای اشتغال و جهیزیه کمیته امداد و بهزیستی

اختصاص هزار و 500 میلیارد ریال برای اشتغال و جهیزیه کمیته امداد و بهزیستی

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 از مصوبه این کمیسیون در مورد اختصاص هزار و 500 میلیارد تومان جهت هزینه‌های اشتغال و جهیزیه کمیته امداد و بهزیستی خبر داد.

غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد:‌به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق مبلغ یک هزار و 500 میلیارد برای اشتغال و جهیزیه کمیته امداد و بهزیستی اختصاص یافت.

به گفته وی، براساس مصوبه دیگر، کمیسیون تلفیق وزارت بهداشت مکلف است تا آخر اردیبهشت ماه اعتبارات هزینه‌ای هدفمندی یارانه‌ها و یک درصد ارزش افزوده و پزشک خانواده مندرج در این قانون را در اختیار وزارت بهداشت براساس شاخص و سرانه جمعیتی و براساس دستورالعملی که تعیین می‌نماید، بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به تفکیک استان و شهرستان توزیع و ابلاغ کند.

این عضو کمیسیون تلفیق همچنین اضافه کرد: در مصوبه دیگر مقرر شد آیین‌نامه مربوط به نحوه جبران خسارت زیست محیطی وآلودگی‌های ناشی از فعالیت‌های نفتی توسط کارگروهی متشکل از وزارت جهاد کشاورزی، وزرات کشور (استانداری مربوطه)، سازمان محیط زیست، وزارت بهداشت، وزارت نفت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه و به تصویب هیات وزیران برسد.

انتهای پیام

کد N711640

وبگردی