آفتاب
نهاوندیان:

دیپلماسی اقتصادی مکمل دیپلماسی سیاسی کشور است

دیپلماسی اقتصادی مکمل دیپلماسی سیاسی کشور است

اصفهان – سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: مکمل دیپلماسی سیاسی کشور دیپلماسی اقتصادی است و از این رو چشم جهانیان به دنبال وضعیت اقتصادی ایران در بازار جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نهاوندیان عصر امروز در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران استان اصفهان در تالار همایش‌های راه و شهرسازی برگزار شد با بیان اینکه کارآفرینان و فعالان اقتصادی باید خودشان را همراه و یار مسئولان بدانند، اظهار داشت: این دولت به یقین می‌داند توسعه اقتصادی کشور جز با مشارکت مردمی حاصل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بهبود و اجرای کامل و مستمر قانون کسب و کار در کشور جزء اولین تصمیمات دولت یازدهم بوده است، افزود: در این راستا برای تبادل نظر بین مسئولان و فعالان صنعتی کارگروه‌‌هایی در سطح ملی و استانی تشکیل شده است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه سفر هیئت دولت به استان اصفهان با استقبال پرشور مردم این استان همراه بوده است، ادامه داد: امیدواریم دستاوردهای خوبی را در استان اصفهان برای مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به فعال کردن سیستم سرمایه‌گذاری در استان اصفهان افزود: باید توجه داشته باشیم که اصفهان ظرفیت بالایی برای پذیرش سرمایه‌گذاران دارد.

نهاندیان ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که مکمل دیپلماسی سیاسی دیپلماسی اقتصادی است و از این رو چشم جهانیان به دنیال وضعیت اقتصادی ایران در بازار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه بازکردن دست سرمایه گذاران ایرانی در بازار جهانی امری ضروری است، ادامه داد: با انجام این کار می‌توان فرصت‌های شغلی زیادی را در سطح کشور ایجاد کرد.

کد N711596

وبگردی