آفتاب

علوی: برخی بولتن‌سازها دروغ آشکار منتشر می‌کنند

علوی: برخی بولتن‌سازها دروغ آشکار منتشر می‌کنند

وزیر اطلاعات گفت: فرق این دولت با دولت‌های گذشته این است که کارها را با همدلی همه پیش می‌برند، اما دولت‌های قبل می‌خواستند افرادی که با تفکر آنان متفاوت بودند به حاشیه ببرند، ولی باید قبول کنیم از توی سر هم زدن و با همدیگر گلاویز شدن چیزی گیرمان نمی‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در کاشان، حجت‌الاسلام و المسلمین علوی ظهر امروز (چهارشنبه) در مسجد صفاری کاشان اظهار کرد: باید به این نتیجه برسیم به جای این که انرژی‌مان را صرف تضعیف همدیگر بکنیم برای هم‌افزایی در مسیر سازندگی کشور و خدمت به مردم به کار گیریم.

او افزود: انقلاب و کشور برای همه است. هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند فقط خودش انقلابی و ولایی است و بقیه را خارج از آن بداند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: هنر این است که سربازان ولایت را بیش‌تر کنیم، هنر این نیست که خودمان را ولایت مدار بدانیم و بقیه را خارج از آن فرض کنیم.

علوی ادامه داد: خوشبختانه امروز سایه ولایت بر تمام کشور و سلایق گسترده است و باید بگذاریم همه برای نظام و انقلاب خدمت کنند.

وی گفت: برای این انقلاب شد که کارها بر اساس شرع و اخلاق باشد، برای این که دروغ نگوییم، تهمت نزنیم، با آبروی کسی بازی نکنیم و اگر به بهانه انقلاب و ولایت شروع به دروغ گفتن و تهمت زدن و آبروی دیگران را بردن بکنیم به معنی آن است که از فلسفه و ارزش‌های انقلاب فاصله گرفته‌ایم.

وزیر دولت تدبیر و امید اظهار کرد: می‌گفتند که رییس‌جمهور صنعت نظامی را تعطیل کرده است. ولی وقتی ماهواره فجر به فضا رفت و در مدار قرار گرفت نشان داد که همه این حرف‌ها برای تضعیف دولت بود.

او ادامه داد: گاهی آدم ناراحت می‌شود وقتی می‌بیند در بعضی بولتن‌هایی که به چاپ می‌رسد آن هم از طرف افرادی که انقلاب را متعلق به خودشان می‌دانند دروغ‌های آشکار منتشر می‌شود و این کار درستی نیست.

علوی گفت: تحریم‌ها از یک طرف و کاهش قیمت نفت از سوی دیگران برای به زانو درآوردن ایران اسلامی شرایط را بر کشور سخت کرده است و دولت تدبیر و امید در این شرایط کار می‌کند و در این شرایط اگر دولت بتواند ممکلت را سرپا نگه دارد هنر کرده است.

وی افزود: دولت اهل شعار تو خالی نیست که به جایی بند نباشد. دولت با ریال ریال سعی می‌کند برای مردم کار کند و دولت دارد بدون توجه به حاشیه‌ها کار خود را که خدمتگزاری به مردم است انجام می‌دهد.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود به شهر کاشان اشاره کرد و گفت: کاشان با شرایط سختی مواجه است. نداشتن آب و شرایط طبیعی نامساعد کار را سخت کرده است، ولی با این وجود وقتی به کاشان نگاه می‌کنیم می‌بینم قطب صنعتی کشور است و این نشان از همت مردم کاشان دارد.

او افزود: وقتی اقتصاد شکوفا باشد، امنیت برقرار است و اگر مردم احساس آرامش و امنیت بکنند فرهنگ هم در سطح جامعه بالنده می‌شود و تا امنیت نباشد اقتصاد پا نمی‌گیرد، اقتصاد احساس خوف می‌کند و فرار می‌کند.

علوی اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذار با سرمایه‌دار فرق می‌کند. وقتی فردی پول خود یا تسهیلات دولتی را در مسیر کار و اشتغال جاری می‌کند و باعث می‌شود تا کار برای جوانان ایجاد شود باید حمایت شود.

وی با بیان این که رسالت وزارت اطلاعات برقراری امنیت در جامعه است، ادامه داد: وظیفه وزارت اطلاعات برقراری امنیت اقتصادی، علمی، فرهنگی است تا جامعه بتواند در شرایط آرامش به بالندگی خود برسد.

وزیر اطلاعات افزود: انقلاب ما از دل ناامیدی‌ها بیرون آمد و امام می‌دانست که این مسیر اذیت شدن و سختی دارد ولی از قرآن کریم الهام گرفته بودند که به راحتی به پیروزی نمی‌رسیم و وارد بهشت نمی‌شویم مگر اینکه از سختی‌ها با افتخار بگذریم.

علوی گفت: انقلاب اسلامی مسیر خودش را تا پیروزی از مسیرهای سخت پیدا کرده است و در طول این 36 سال مسیر پرپیچ و خمی را با موفقیت طی کرده و البته هر وقت شرایط سخت‌تر شده اراده مردم نیز بیش‌تر شده است، البته هرچه مردم شاهد همدلی بیش‌تر مسوولان باشند توفیقات نظام بیش‌تر خواهد شد.

انتهای پیام

کد N711372

وبگردی