آفتاب

بازدید وزیر بهداشت از پروژه ساختمانی مرکز آموزشی درمانی المهدی

بازدید وزیر بهداشت از پروژه ساختمانی مرکز آموزشی درمانی المهدی

اصفهان- وزیر بهداشت از مجتمع مرکز آموزشی درمانی المهدی و بخش اورژانس، روانپزشکی و آی سی یو بیمارستان نور علی اصغر اصفهان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا معصومی رئیس بیمارستان نور علی اصغر اصفهان پیش از ظهر امرو در این بازدید اظهار داشت: مجتمع مرکز آموزشی درمانی المهدی بازیر بنای ۱۲ هزار متر مربع در ۴ طبقه ساخته شده است و شامل بخش های دیالیز ، اورژانس، اورولوژی، بخش پیوند، اتاق عمل،  ای سی یو و سی سی یو و اتاق عمل، رادیولوژی و آزمایشگاه ، ماموگرافی سونوگرافی، سی تی اسکن است.

رئیس بیمارستان نور علی اصغر اصفهان در این ارتباط افزود: در حال حاضر ۷۰ درصد این پروژه پیش رفته است و برای تکمیل و تجهیز آن نیاز به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است.

وی بیان داشت: مجتمع مرکز آموزشی درمانی المهدی به منظور درمان بیماران کلیوی ساخته شده است و شامل ۹۹ تخت بیمارستانی است.

معصومی با اعلام اینکه وزیر بهداشت با بازدید از این مجتمع ابراز رضایت کردند، گفت: از ده سال پیش این پروژه کلید خورد.

وی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت همچنین از بخش اورژانس، روانپزشکی و بخش ای سی یو بیمارستان نور علی اصغر اصفهان بازدید و به گفتگو با همراهان بیماران پرداختنند.

رئیس بیمارستان نور علی اصغر اعلام کرد: در این گفتگو بیماران از اجرای موفق طرح تحول سلامت در این بیمارستان ابراز رضایت کردند.

وی ادامه داد: بدنبال اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان نور علی اصغربا حجم وسیعی از بیماران به این بیمارستان مواجه شدیم که درخواست ما از وزیر بهداشت رسیدگی به این موضوع بوده و به ویژه مشکلاتی که دربخش اورژانس داریم.

کد N710873

وبگردی