آفتاب
احمدی نژاد :

دشمنان امروز از شعارها و اهداف امام به عنوان سپر و پوشش استفاده می‌کنند

دشمنان امروز از شعارها و اهداف امام به عنوان سپر و پوشش استفاده می‌کنند

رئیس دولت دهم با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر، گفت: امیدوارم این ایام همچون گذشته سرآغاز دوران جدید، ایستادن در افقی بالاتر و حرکتی پرشتا‌ب‌تر به سمت آرمان‌های امام خمینی (ره) باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی نژاد در حاشیه تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) با بیان این‌که حرکتی که امام خمینی (ره) آغاز کرد ادامه حرکتی است که از خلقت حضرت آدم آغاز شد و هر روز با شتاب بیشتری ادامه می‌یابد، تصری کرد: ما در عصر امام خمینی (ره) زندگی می‌کنیم. حرکت امام خمینی (ره) ادامه حرکت پیامبر (ص) و ادامه راه کربلاست و حرکتی است که انسان‌ها را به سمت موعود پیش می‌برد. انقلاب اسلامی همه آمال‌های فطرت انسان را بیدار کرد و ساختن فردا را نشان داد.

وی با اشاره به این‌که شیطان با همه توان خود بسیج شد تا شعله‌ای که امام (ره) روشن کرده را خاموش سازد، اظهار کرد: اما هرچه می‌گذرد راه امام (ره) و آرمان‌های وی شفاف‌تر، روشن‌تر و با شکوهی بیشتر از اعماق دل انسان‌ها شعله‌ور می‌شود.

احمدی نژاد افزود: امام (ره) آمد تا ملت‌ها متحد شوند و حول محور توحید و عدالت، وحدت جهانی شکل گرفته، ظلم و زشتی زدوده شده و عدالت استقرار یابد. امام آمد تا جامعه‌ای الهی، آسمانی، زیبا و سرشار از عشق و محبت و عدالت را برپا کند.

به گفته وی امروز دشمنان برای این‌که بتوانند نقشه های خود را پیش ببرند مجبورند از شعارها و اهداف امام به عنوان سپر و پوشش استفاده کنند.

احمدی نژاد همچنین با بیان این‌که در سی ‌و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این انقلاب بسیار پرشتاب‌تر حرکت می‌کند، اظهار کرد: امروز مفهوم عدالت و حقیقت انسانی بسیار روشن‌تر از گذشته خود را در عمل انسان‌ها نشان می‌دهد. همه دلسوزان عدالت توجه خود را بر این ارزش‌ها معطوف کرده‌اند. خدا را شاکریم که در عصر امام (ره) زندگی می‌کنیم، عصری که به استقرار عدالت و تحقق انسان کامل و حقیقت عدالت ختم می‌شود.

وی در پایان گفت: هر کس به حرم امام (ره) می‌آید خود را بازمی‌یابد و یاد آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب افتاده و از اعماق دل پیوند و میثاقی دوباره با آن ارزش‌ها برقرار می‌کند و جهت زندگی خود را تصحییح کرده و اراده و تضمینی مجدد می‌گیرد.

انتهای پیام

کد N710830

وبگردی