آفتاب
آصفری در تذکر شفاهی:

پورشه سواران سبد کالا دریافت کردند

پورشه سواران سبد کالا دریافت کردند

نماینده مردم اراک با اشاره به ناهماهنگی در توزیع سبد کالا به افراد کم درآمد، گفت:در مرحله قبلی توزیع سبدکالا حدود ۱۰ هزار نفر از کسانی که دارای خودروهایی چون پورشه و بنز بودند، سبد کالا دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، آصفری نماینده مردم اراک در تذکری با اشاره به توزیع سبد کالاها در دور گذشته، اظهار داشت: متاسفانه آماری که در مرحله قبل توزیع سبد کالاها به دست ما رسیده نشان می دهد که حدود ۱۰ هزار نفر از کسانی که دارای خودروهای گرانقیمت همانند پورشه و بنز بودند سبد کالا دریافت کردند، اما عده ای از افراد بیکار و کارگران در فهرست دریافت سبد کالا قرار نگرفته بودند که این موضوع اصلا قابل پذیرش نیست.

وی با انتقاد از اقدامات اخیر سازمان حفاظت محیط زیست پیرامون حل مشکلات آلاینده ها در اقصی نقاط کشور، تصریح کرد: مسئله آلودگی هوا را نمی توان با برگزاری کنگره و همایش های سیاسی حل کرد.

نماینده مردم اراک در تذکر پایانی خود با اشاره به سخنان معاون اول رئیس جمهور پیرامون مبارزه با مفاسد اقتصادی، خاطرنشان کرد: با این گونه صحبت ها و رفتارها نمی توان اصول مبارزه با مفاسد اقتصادی را محقق کرد زیرا باید کار اجرایی انجام شود و با کسانی که با اموال بیت المال وام های میلیاردی گرفته اند، برخورد جدی شود.

 

 

 

کد N710711

وبگردی