آفتاب
صالحی معاون در دیدار با والدین شهدا:

امنیت و سربلندی وعزت ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است

امنیت و سربلندی وعزت ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در دیدار با جمعی از والدین شهدا گفت: امنیت و سربلندی وعزت ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از مادران شهدای گرانقدر دفاع مقدس به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و 14 بهمن روز فن آوری  فضائی به اتفاق توکلی مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار وگفتگو کردند.

بنابر این گزارش، این دیدار با حضور پدر شهید موحد دانش فرمانده لشگر10 سیدالشهدا، و مادران شهدا صبوری، شهبازی و فراهانی  در محل سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت در این دیدار گفت: شما مادران و پدران شهدا سروران و ولی نعمتان ما هستید که مهمترین کسان خود یعنی فرزندان عزیزتان را در راه اسلام فدا کردید و برای ما عزت وسر بلندی و استقلال به ارمغان آوردید.

 صالحی افزود: دیروز فرزندان شما جهاد کردند و امروز هم فرزندان دیگر شما در عرصه جهاد علمی با تلاش و کوشش هدفمند موفق و سر بلند هستند. آینده متعلق به فرزندان شما و ملت بزرگ ایران خواهد بود.

کد N710672

وبگردی