آفتاب

نماینده خرم‌آباد: آزادی بیان باعث جلوگیری از فساد می‌شود

نماینده خرم‌آباد: آزادی بیان باعث جلوگیری از فساد می‌شود

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که آزادی بیان باعث جلوگیری از فساد می‌شود و بیان نظر مخالف نه تنها ضعفی برای جمهوری اسلامی نیست بلکه باعث عزت و تقویت آن است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایرج عبدی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از مبانی اصولی و اساسی نظام جمهوری اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که مردم انقلابی برای تحقق آن مبارزه کردند.

وی ادامه داد: آزادی در ایدئولوژی اسلامی و اسلامیون انقلابی آزادی بیان و عقیده است. بعد از 36 سال درخت انقلاب آنقدر تنومند شده است که آزادی نظر و نظراتی که ولو به نظر عده‌ای به نفع جمهوری اسلامی نیست ابایی ندارد. بیان نظر مخالف نه تنها ضعفی برای جمهوری اسلامی نیست بلکه باعث عزت و تقویت آن است. آزادی بیان باعث جلوگیری از فسادهای اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و حتی برملا شدن تفکرات الحادی است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی به هیات رییسه و نمایندگان مجلس تذکر داد که از این نعمت با توان مضاعف حمایت کنند و گردش آزاد اطلاعات را به عنوان یک دستاورد مهم خون شهیدان پاس بدارند.

عبدی به وزیر نفت برای عدم تسریع در کاهش قیمت گاز لرستان و محاسبه آن بر مبنای تعرفه منطقه سردسیری و وزیر کشور برای رعایت نکردن قانون استخدام معلولین تذکر داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد که 15 بهمن ماه مصادف با یکشنبه سیاه مجلس در دولت دهم است، دولتی که تلاش می‌کرد همه سران نظام را به هر شیوه ممکن به فساد متهم کند غافل از اینکه و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین و اکنون در افکار عمومی فاسدترین دولت تاریخ ایران است.

وی افزود: از اینکه آقای کری به عنوان ابرقدرت پوشالی با ظریف نماینده سرافراز جمهوری اسلامی قدم می‌زند ابایی نداریم. چرا بعضی از دوستان می‌گویند ظریف با کری قدم زده است؟ کری با ظریف قدم زده است.

انتهای پیام

کد N710550

وبگردی