آفتاب
عضو کمیسیون حقوقی قضایی:

اندیشمندان، نامه‌ رهبری به جوانان غربی را تبیین کنند

اندیشمندان، نامه‌ رهبری به جوانان غربی را تبیین کنند

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: نامه‌ی رهبری به جوانان آمریکایی و اروپایی بسیار ارزشمند بود، بنده از اندیشمندان می‌خواهم به تبیین این نامه پرمحتوا که در 800 سایت انعکاس یافته است اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حجت‌الاسلام سید محمدعلی موسوی در نطق میان دستور امروز مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی موهبتی الهی است که پس از تصویب ، طی 35 ساله گذشته با وجود انواع ترور‌ها ؛ تحریم‌ها ، فشارها، کودتاها وتوطئه‌ها توانست مستقل و استوار بماند و منشاء خدمات بسیاری شود.

نماینده مردم خدابنده افزود: دستاوردهای علمی و فناوری‌های نوین، تکنولوژی نانو، سلول‌های بنیادین، تجهیزات بنیادین و بازدارنده، از همه مهمتر احیای هویت شیعی در جهان موجب خارج شدن جمهوری اسلامی ایران از حاشیه شد، اگر چه هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با بیان اینکه سوء مدیریت‌ها و تحریم‌ها بر اقتصاد کشور سایه انداخته است، به برخی از مشکلات اقتصادی اشاره کرد و افزود: افزایش بیش از 30 درصدی قیمت نان، بیکاری افسار گسیخته، راهها و مدارس فرسوده و غیر قابل استفاده و پروژه‌های عمرانی با بیش از 17 سال نیمه تمام مانده که همگی گویای مشکلات اقتصادی کشور است؛ امروز در شهرستان خدابنده بیش از 240 مدرسه فرسوده و غیر قابل استفاده است.

موسوی ابراز امیدواری کرد: با تدبیر و برنامه ریزی و ترسیم الگوی اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی ، رفع مشکلات دور از دسترس نباشد.

وی متذکر شد :اگر فرامین رهبری طی سالهای گذشته مد نظر مسئولان قرار می‌گرفت حتما اکنون حرف اول را در جهان می‌زدیم، البته هنوز دیر نشده و باید جبران مافات کرد.

انتهای پیام

کد N710549

وبگردی