آفتاب
حجت الاسلام عرب پور:

والدین نظارت جدی برفعالیت فرزندان در شبکه های اجتماعی داشته باشند

والدین نظارت جدی برفعالیت فرزندان در شبکه های اجتماعی داشته باشند

کرمان - امام جمعه موقت کرمان بر لزوم نظارت دقیق و جدی والدین بر فعالیت فرزندان در شبکه های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی عرب پور ظهر  سه شنبه در جلسه پیشگیری از قوع جرم اظهار داشت: شبکه های اجتماعی آثار مخربشان بیش از فواید آن است و باید با تشکیل گروه های فرهنگی متشکل از قشر جوان با پشتیبانی فکری و تدارکاتی توسط مسئولان در جهت موثر واقع شدن این شبکه ها اقدام کنیم.

حجت الاسلام عرب پور با بیان اینکه نمی شود این شبکه ها به طور تمام و کمال برچیده یا فیلتر شوند، افزود: استفاده از شبکه های اجتماعی یک ظرافت می خواهد چرا که گروه های خاص سیاسی و ضد دین سم پاشی های بسیار عجیبی در این شبکه ها دارند که در این راستا باید استان سیاست واحدی را پیش بگیرد که با سیاست های کشور همخوانی داشته باشد.

وی تصریح کرد: خانواده ها باید نظارت و کنترل جدی و دقیقی را روی فرزندان خود در استفاده از این شبکه ها داشته باشند و سطح آگاهی خود را در این زمینه نیز بالا ببرند.

حجت الاسلام عرب پور گفت: باید در دستگاه های فرهنگی گروه هایی را به صورت گسترده برای دخالت در این امر ایجاد کنیم و حضور کارشناسان فرهنگی و مذهبی و روانشناسان را در فضای مجازی پررنگ تر شود تا زمانی که شبهه ای در شبکه های اجتماعی ایجاد می شود به صورت گسترده جواب داده شوند.

 

کد N709234

وبگردی