آفتاب

دستگیری خطرناک‌ترین جاسوس رژیم صهیونیستی در غزه

دستگیری خطرناک‌ترین جاسوس رژیم صهیونیستی در غزه

منابع امنیتی فلسطینی از دستاورد بزرگ دستگاه‌های امنیتی وابسته به جنبش حماس خبر داده و اعلام کردند که آنها توانسته‌اند جاسوس مهمی را بازداشت کنند که خطرناک‌ترین جاسوس در نوار غزه به شمار می‌آمد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، منابع تصریح کردند که این جاسوس که به اعتقاد دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی یکی از بزرگترین افراد کارآمد و تاثیرگذار در فعالیت جاسوسی به شمار می‌آید، در بازداشت دستگاه امنیتی وابسته به جنبش حماس به سر می‌برد و به پرونده‌های خطیری نیز اعتراف کرده است.

یک منبع امنیتی در این خصوص تصریح کرد که این جاسوس در انجام اقدامات جنایت‌کارانه حتی از مشهورترین جاسوسانی که مقاومت در سال 2012 آنها را از بین برد، برجسته تر بوده است.

این منبع عنوان داشت: این جاسوس در ماموریت‌های بسیاری از جمله تلاش برای رسیدن به رهبران مقاومت در جریان دو جنگ اخیر دست داشت و همچنین در تلاش بود تا جایگاه‌های موشک‌های مقاومت را شناسایی کرده تا اسرائیل آنها را هدف قرار دهد.

وی همچنین در جنگ اخیر در تعیین ده‌ها منزل مشارکت داشت و این منازل از طریق ارتش رژیم صهیونیستی در شهر غزه هدف قرار گرفته شد.

انتهای پیام

کد N709217

وبگردی