آفتاب

افشاگری یک ژنرال صهیونیست/جنگ غزه جنگ جهانی اول شنود و تعقیب بود

افشاگری یک ژنرال صهیونیست/جنگ غزه جنگ جهانی اول شنود و تعقیب بود

یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی با افشاگری درباره جنگ 51 روزه علیه غزه، اعلام کرد: این جنگ را می توان جنگ جهانی اول شنود و تعقیب توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ژنرال «دانی برن» فرمانده یگان موسوم به «لوطم» وابسته به بخش شنود مکالمات و رایانه ای ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: جنگ تابستان 2014 علیه غزه را می توان جنگ جهانی اول «شنود» (Teleprocessing) دانست.

پایگاه صهیونیستی Israel Defense  با اشاره به اینکه یگان لوطم بزرگترین یگان اطلاعاتی در ارتش این رژیم است، گزارش داد: ژنرال برن از یک سال و نیم پیش فرماندهی این یگان را برعهده گرفت و در واقع ماموریت انقلاب در شیوه های شنود جهانی را راهبری کرد که در سال 2015 به اوج خود خواهد رسید.

وظیفه اصلی این یگان در واقع تولید سیستمهای شنود و پیگرد یکپارچه برای تمام یگانهای ارتش رژیم صهیونیستی است. همچنین تولید سیستمهای ارتباطی و نظارتی میان هوا و زمین و یا زمین و دریا از جمله وظایف محوله به این یگان است. یگان رمز ارتش رژیم صهیونیستی از زیر مجموعه های لوطم محسوب می شود. ژنرال برن پیش از این مسئولیت فرماندهی یگان ویژه «ماتسوف» که مسئولیت جلوگیری از حملات سایبری علیه ارتش اسرائیل را دارد، برعهده داشت.  

وی درباره جنگهای سالهای 2009، 2012 و 2014 علیه غزه می گوید: اگر این جنگها را بررسی کنیم متوجه می شویم که حماس همواره تلاش داشته در جریان آنها، نبرد را به عمق اسرائیل منتقل کند که این تلاشها ما را به اجرای تغییرات بلندمدت واداشت.

وی افزود: هدف ما این بوده که تمامی سربازان اسرائیلی در نیروهای زمینی، نیروی دریایی  و نیروی هوایی برای هماهنگی های لازم همواره در دسترس و تحت ارتباط قرار داشته باشد تا بتوان با استفاده باز سیستم یکپارچه اطلاعات عملیاتی آنها را از آخرین وقایع و اطلاعات موجود در صحنه نبرد مطلع کرد و در برابر تغییراتی که دشمن ایجاد می کند آماده شد.

کد N709162

وبگردی