آفتاب
ایندپندنت گزارش داد:

حربه جدید نتانیاهو برای کسب رای/ «بی بی» پرستار می شود

حربه جدید نتانیاهو برای کسب رای/ «بی بی» پرستار می شود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای کسب رای در انتخابات پیش رو مجبور شده تا در نقش یک پرستار بچه در فیلمی تبلیغاتی جلوی دوربین برود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرزمین های اشغالی در ماه مارس شاهد انتخابات پارلمانی خواهد بود و از آنجا که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی، احتمال شکست خوردن در این رقابت ها را می دهد به شدت در تلاش است تا به هر نحو ممکن شانس خود را برای کسب رای افزایش دهد. 

در همین راستا وی دستور ساخت فیلم های تبلیغاتی را داده که در یکی از این فیلمها، نتانیاهو ملقب به بی بی، به عنوان یک پرستار بچه ظاهر می شود. 

ایندیپندنت با انتشار این خبر می نویسد: در این فیلم نتانیاهو در نقش یک پرستار بچه بد طینت ظاهر می شود. در صحنه ای از فیلم نتانیاهو در حال پرتاب «پف فیل» به سمت دهان خود و تماشای فیلم نمایش داده می شود. 

داستان این فیلم بدین شرح است که خانواده ای برای استخدام پرستار بچه آگهی می دهند، آنها انتظار داشتند که فردی کم سن و سال برای این کار به آنها مراجعه کند اما در کمال تعجب مشاهده می کنند که مردی 66 ساله برای این کار به منزل آنها آمده و می گوید: من تنها فردی هستم که می توانم از کودکان مراقبت کنم. 

کد N709147

وبگردی