آفتاب
در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود؛

نخستین جشنواره بورس ایده‌ها در رشته زبان و ادبیات عربی

نخستین جشنواره بورس ایده‌ها در رشته زبان و ادبیات عربی

نخستین جشنواره بورس ایده‌ها در حوزه کارآفرینی در رشته زبان و ادبیات عربی در حاشیه همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی رشته زبان و ادبیات عربی در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

دبیر علمی همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی رشته زبان و ادبیات عربی گفت: این همایش، جشنواره و ششمین گردهمایی سراسری مدیران گروههای عربی کشور 13 و 14 اسفند با همكاری انجمن ایرانی زبان و ادبیات عربی در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان؛ علی ضیغمی گفت: ایده‌های افراد متقاضی باید تا دوم اسفند به دبیرخانه همایش به نشانی سمنان، میدان دانشگاه، دانشگاه سمنان، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، گروه زبان و ادبیات عربی کد پستی:3513119111 و یا به ایمیل [email protected] ارسال شود.

ضیغمی خاطر نشان کرد: ایده‌های ارسالی به نام صاحبان ایده ثبت و پس از بررسی در کارگروه تخصصی همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی رشته زبان و ادبیات عربی ایده‌هایی که قابلیت تجاری سازی داشته باشند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت های اطلاع رسانی همایش به نشانی: www.arabic.semnan.ac.ir و www.arabiciran.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 33383548 (023) فکس: 33654139 (023) تماس بگیرند.

 
[div id='__hggasdgjhsagd_once']   
کد N708967

وبگردی