آفتاب
رحیم‌آبادی:

عمل به دستورات ولایت فقیه عامل پیروزی ملت ایران اسلامی است

عمل به دستورات ولایت فقیه عامل پیروزی ملت ایران اسلامی است

بشرویه – مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با بیان اینکه عمل به دستورات ولایت فقیه عامل پیروزی است، گفت: مسئولین باید در انجام امور در حیطه کاری خود به نظر و سیاست ولایت فقیه توجه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاح ساختمان جدید ستاد امامت جمعه شهرستان بشرویه اظهارکرد: مهمترین سند پیشرفت و موفقیت که مورد تاکید پیامبر(صلی الله علیه و آله) نیز بوده، عمل به قرآن است.

وی افزود: خداوند در طول تاریخ و در تمام گستره جغرافیایی دنیا تمامی خواسته‌های مردم را به بهترین شیوه پاسخ داده است.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی با بیان اینکه راه‌های انحراف و گمراهی برای رسیدن به خواسته‌های مردمی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، بیان کرد: ما مسلمانان با خواندن سوره حمد در هر نمازی از خداوند درخواست می کنیم تا ما را در زمره گمراهان قرار ندهد.

وی خطاب به مسئولین تصریح کرد: مسئولین به عنوان کسانی که مسئولیت دارند، باید بیش از همگان این موضوع را مدنظر قرار داده و به آن سمت و سو حرکت کنند.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با اشاره به وجود تحریم علیه ایران گفت: ما نباید از دشمنان بیرونی بترسیم بلکه باید ابتدا هر فردی از نفس درونی خود واهمه داشته باشد.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی ادامه داد: داشتن روحیه ولایتمداری سبب می‌شود تا دشمنان هیچ کاری از پیش نبرند.

وی با تاکید بر انس با ولایت، افزود: این مهم سبب می‌شود تا انسانها بر تمام خواسته‌های مادی و معنوی خود فائق آمده و پاسخ همه نیازها را به بهترین وجه دریافت کنند.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی بیان داشت: توجه داشتن به مردمی مخلص، رهبری الهی و احکام خداوند موجب پیروزی در هر برهه از زمان و مکان خواهد شد.

وی اظهارداشت: نظام ما مبتنی بر اسلام ناب و قرآن است و تاکنون نشان داده که می‌تواند دشمن را نابود و به ملت ایران اسلامی عزت ببخشد.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی ادامه داد: مسئولین حلقه میانی بین مردم و ولی امرهستند که باید به بهترین نحو زمینه پیشرفت های اقتصادی، فرهنگی و علمی را فراهم کنند.

کد N708910

وبگردی