آفتاب
نماینده شهر بابک:

سپاه پاسداران از معجزات امام خمینی (ره) است

سپاه پاسداران از معجزات امام خمینی (ره) است

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی، سپاه پاسداران را از معجزات امام خمینی (ره) دانست و تأکید کرد که سپاه باعث جنبش‌های زیادی شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین فتاحی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس، گفت: 36 سال قبل بود که امام راحل پس از 15 سال دوری از وطن در 12 بهمن 1357 به ایران عزیز بازگشت و طومار 2500 ساله شاهنشاهی را در هم پاشید و نظام مقدس اسلامی را در ایران برپا نمود که پس از گذشت 36 سال هر روز،‌ نور آن در سرتاسر عالم فروزان‌تر می‌شود.

او ادامه داد: توطئه‌گران خارجی و ایادی داخلی آنها به خیال خام خود با برپا کردن فتنه 78-77 و 88 قصد براندازی نظام را داشتند اما دیدیم که خداوند چگونه این عوامل مزدور بیگانه را رسوا و ذلیل کرد، درود بر ملت فرزانه ایران و ملت که با حضور در 9 دی،‌ طومار این خیانتکاران را در هم پاشید.

این نماینده مجلس افزود: پیروزی انقلاب در سطوح ملی و بین‌المللی، تحولاتی را رقم زد. امام (ره) نهادهایی را برای تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ایجاد نمود. از جمله سپاه پاسدارن است که از معجزات حضرت امام (ره) محسوب می‌شود. مجموعه‌ای پاک و سازنده توسط فرزانه عصر پایه‌گذاری شد و با مأموریت حفظ و پاسداری از انقلاب مشتاقان و مجاهدان جان بر کفی را که به گفته او نظیر آن جز در صدر اسلام نبوده در خود جای داد و سرمنشاء رویدادها و نقطه آغاز حرکت‌ها و جنبش‌های بسیاری شد.

فتاحی گفت: در جایی که ایشان در کمال تواضع و فروتنی که خاص بندگان ناب خداوند است آرزو می‌کرد ای کاش من هم یک پاسدار بودم و با این شواهد بود که هزاران چشم و دل در گرو این جمع قرار گرفته و روز به روز به درخت بالنده‌تری تبدیل شد و مدام خواب راحت قلدران را برآشفت.

نماینده مردم شهر بابک تأکید کرد: این جمع دلداده به دنبال تحقق آرمان‌های برآمده از انقلاب اسلامی، از معرکه‌های فراوانی با سلامت عبور کرد و در جای جای جهان مشتاقان زیادی را به خود جلب نمود و در کوران انواع درگیری‌های داخلی با گروهک‌های مزدور و دفاع مقدس آبدیده شد و در عرصه‌های سازندگی و علم و فناوری به پیشرفت‌های قابل توجهی رسید.

او خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که دشمن و عقبه منطقه‌ای آن یعنی صهیونیسم جهانی، نابودی منابع نامشروع خود را در سربلندی ایران دیده و هجمه‌ای فراگیر را علیه پاسداران انقلاب ساخته و هر روز با بهره‌گیری از امکانات خود،‌ سازی را علیه آنان کوک می‌کند.

انتهای پیام

کد N708664

وبگردی