آفتاب

انتشار اخباری از مساعد نبود حال رئیس‌جمهور مستعفی یمن

انتشار اخباری از مساعد نبود حال رئیس‌جمهور مستعفی یمن

روزنامه یمنی "الاولی" نوشت: عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن که به تازگی استعفا داده، وضعیت جسمانی بدی دارد و فرستاده دبیرکل سازما ملل به یمن برای ملاقات وی به منزلش رفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه مستقل یمنی "الاولی"، یک منبع اعلام کرد: عبدربه منصور هادی در بستر بیماری افتاده است و قلب وی به دلیل عوارض جانبی داروهایی که پس از عمل قلب باز داشته دچار مشکل جدی شده است.

این منبع افزود: هادی در ستپامبر گذشته قصد داشت عمل قلب خود را در آمریکا انجام دهد اما دولت آمریکا به وی پیشنهاد کرد از این سفر منصرف شود چرا که براساس برخی اطلاعات احتمال کودتا علیه هادی وجود داشت.

این منبع ادامه داد: تماس‌ها با انصارالله (حوثی‌ها) که منزل هادی را از دو هفته پیش محاصره کرده‌اند انجام شد و حوثی‌ها پذیرفتند که هادی برای مداوا به هر بیمارستانی که آنها انتخاب کنند، منتقل شود اما هادی تا عصر روز دوشنبه پاسخی در این خصوص نداد.

روزنامه یمنی "الشارع" نیز بارها نوشت: رئیس جمهوری مستعفی یمن دچار بیماری قلبی است و باید یک جراحی دیگر هم انجام دهد اما به دلیل تحولات سیاسی پیاپی در یمن از انجام این عمل جراحی سر باز می‌زند.

انتهای پیام

کد N708614

وبگردی