آفتاب
بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا:

پیام رهبری به جوانان غربی نقشه راهی برای مروجین اسلام ناب در غرب است

پیام رهبری به جوانان غربی نقشه راهی برای مروجین اسلام ناب در غرب است

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا تاکید کرد: پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا، اقدام بدیع و موثری در مقابله با توطئه‌های شیطانی و نقشه راهی برای مروجین اسلام ناب محمدی است.

به گزارش خبرگزاری مهر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در بیانیه پایانی نشست این اتحادیه در شهر ایروان در لبیک به پیام رهبر انقلاب به جوانان غربی تاکید کرد: این پیام اقدام بدیع و موثری در مقابله با توطئه شیطانی و نقشه راهی برای مروّجین اسلام ناب محمدی در جوامع غرب است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: 

حمد و سپاس خداوند منّان که توفیق برگزاری چهل و نهمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا را در شهر ایروان فراهم آورد تا چونان گذشته ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر گرانقدر جمهوری اسلامی ایران، در راستای گسترش و نشر مفاهیم والا و انسان‌ساز اسلام در سطح اروپا، برنامه‌ریزی شود. اسلامی که این روزها بیش از پیش سعی در مخدوش کردن تعالیم آسمانی آن و خصوصا چهره رحمانی پیامبر عظیم‌الشان آن می‌شود.

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکا، اقدام بدیع و ان‌شاء الله موثری در مقابله با این توطئه شیطانی و نقشه راهی برای مروّجین اسلام ناب محمدی در جوامع غرب است. اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، در لبیک به پیام رهبری، تلاش می‌کند تا با برنامه‌ریزی و فعالیت دو چندان در متن جامعه دانشجویی در شکستن حصر فضای رسانه‌ای و بیدار کردن وجدان عمومی ناظر به حال و نه صرفاً به گذشته جوانان بکوشد.

آنچه امروز مهّم است ترویج گفتمان رحمانی اسلام است تا فضا بر اسلام آمریکایی که در دو شکل اسلام سکولار و اسلام به اصطلاح بنیادگرای امثال داعش و القاعده تنگ شود. حوادثی که به اسم اسلام در سوریه و عراق رخ می‌دهد، کوچکترین سنخیتی با تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) ندارد و به روش قدمای غرب که از بریدن سرهای بی‌گناه برای فتح خاک ابایی نداشتند، نزدیک‌تر است. اسلامی که ملّت مظلوم فلسطین را به هر بهانه‌ای در مقابله با رژیم وحشی صهیونیستی تنها بگذارد بی‌شک از کفر نشات می‌گیرد. همین مسئله یک راه شناخت اسلام آمریکایی و وابسته، از اسلام اصیل است.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا ضمن تشکر از رهبر معظم انقلاب به خاطر حسن توجّه به این مجموعه و ارسال پیام برای نشست سالانه اتحادیه، آمادگی خود را جهت اجرای منویّات معظّم‌له به ویژه مطالعه عمیق بر مسئله ی اسلام هراسی به طور خاص اعلام می‌داریم و بر این باوریم که با آگاهی بخشی نخبگان در جوامع غربی، مسیر حرکت جوامع آن‌ها به تدریج تغییر خواهد کرد تا زمینه ظهور آن منجی یگانه عالم، حضرت مهدی(عج) فراهم شود.

اتحادیّه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران و حمایت از قوای سه گانه این نظام مقدس، اظهار می‌دارد که این حمایت تا زمانی است که حرکت این قوا از مسیر اصول اساسی انقلاب اسلامی که اخلاق، حریّت و پاسداری از استقلال، آزادی و عزّت ایران اسلامی است، منحرف نشود.

کد N708078

وبگردی