آفتاب

موسوی لارگانی از سوال از وزیر اقتصاد انصراف داد

موسوی لارگانی از سوال از وزیر اقتصاد انصراف داد

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: به دلیل مقارن شدن طرح سوال با دهه فجر و در راستای وحدت قوا و جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان از این مطالب از سوال خود از وزیر اقتصاد انصراف می‌دهم.

به گزارش خبرنگار مهر در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی سوال موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان از وزیر اقتصاد در دستور کار مجلس قرار گرفت.

این سوال در خصوص عدم اهتمام وزارت اقتصاد برای تقدیم لایحه اصلاح نظام بانکی به مجلس و همچنین عدم نظارت این وزارتخانه بر عملکرد بانک ها بود.

عضو کیمسیون اقتصاد همچنین از افت ناگهانی و شدید شاخص بورس تهران نیز انتقاد داشت.

موسوی لارگانی درخصوص انتصابات غیر قانونی برخی افراد بخش خصوصی در هیات مدیره شرکت های دولتی زیرمجموعه وزارت اقتصاد نیز از طیب نیا سوال کرده و از انتصاب برخی فعالان فتنه سال 88 در پست های حساسا انتقاد کرده بود.

در ابتدای جلسه علی طیب نیا وزیر اقتصاد ایام الله دهه فجر را تبریک گفته و اظهار داشت: از جان گذشتگی هزاران شهید و جانباز موجب به ثمر رسیدن انقلاب شد.

در ادامه موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان اظهار داشت: به خاطر اینکه سوالات این جانب با دهه فجر همزمان شده است برای حفظ وحدت قوای مقننه و مجریه و با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم حفظ وحدت و در راستای جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان از مطالب این جلسه از پیگیری سوالاتم انصراف می دهم.

وی تصریح کرد: وزیر اقتصاد می داند که در مورد هر سه موضوع مشکلاتی در جامعه وجود دارد، بنابراین از ایشان درخواست دارم پیگیر حل مشکلات مردم باشند.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از موسوی لارگانی به خاطر انصراف از سوال تشکر کرد.

طیب نیا نیز که مجددا در جایگاه سوال قرار گرفته بود گفت: از آقای موسوی لارگانی تشکر دارم که با درک شرایط کشور و لزوم همراهی قوا از طرح سوال خودداری کردند.

وی تاکید کرد: خود را مکلف می دانم که نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنم.

 

 

کد N708076

وبگردی