آفتاب

عباس خواهان تحقیق درباره اهانت احتمالی یک روزنامه فلسطینی به پیامبر (ص) شد

عباس خواهان تحقیق درباره اهانت احتمالی یک روزنامه فلسطینی به پیامبر (ص) شد

خبرگزاری فلسطین اعلام کرد، محمود عباس خواستار آغاز تحقیقات فوری درباره تصویری شد که در روزنامه "الحیاه الجدید" چاپ شده وگمان می‌رود این تصویر به پیامبر اکرم (ص) اشاره دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در گفت‌وگو با خبرگزاری فلسطین بر لزوم انجام اقدامات تنبیهی در مورد عاملان این اشتباه فاحش و احترام به شخصیت‌های برجسته مذهبی و در راس آنها پیامبران تاکید کرد.

روزنامه الحیاه الجدید، که یک نشریه نزدیک به تشکیلات خودگردان محسوب می‌شود در شماره روز یکشنبه خود نقاشی از محمد سباعنه، هنرمند فلسطین منتشر کرد در این نقاشی مردی که یک کیف به شکل قلب در دست دارد روی کره زمین ایستاده است و از دو دستش نور منتشر می‌شود و در کنار این تصویر عبارت "سرور ما محمد" نوشته شده است.

سباعنه در صفحه شخصی خود در فیسبوک با دفاع از این اثر گفت: این نقاشی نه تصویر پیامبر اکرم (ص) است و نه موضوع آن به پیامبر اشاره دارد بلکه هاله نوری که پیامبر ما (ص) با خود داشت رمزی از وجود انسان است.

وی افزود: این تصویر تمثیلی از هاله نور به شکل انسان است که نور و محبتی که سرور ما محمد (ص) بر زمین افزود را مجسم می‌کند.

انتهای پیام

کد N707794

وبگردی