آفتاب
ابوترابی فرد در جلسه علنی مجلس:

تبدیل ایران به نماد امنیت دستاورد مدیریت جهادی نیروهای امنیتی است

تبدیل ایران به نماد امنیت دستاورد مدیریت جهادی نیروهای امنیتی است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل جمهوری اسلامی در منطقه ای که به دست آمریکا بالاترین سطح ناامنی را تجربه می کند به نماد امنیت، دستاورد مدیریت جهادی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، در ابتدای جلسه روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را برعهده داشت در نطق پیش از آغاز جلسه، گفت: نخستین گام بعد از پیروزی انقلاب، نظام سازی و تصویب قانون اساسی برای شکل گیری جمهوری اسلامی بود که نظامی حاکم بر مدیریت جهادی بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلوه دیگر اراده و عزم ملی و مدیریت جهادی مبتنی بر دانش در دوران دفاع مقدس تبلور یافت. پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس مرهون مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان، دانش و ایثار بود.

وی اظهار داشت: تبدیل جمهوری اسلامی در منطقه ای که به دست آمریکا بالاترین سطح ناامنی را تجربه می کند به نماد امنیت، دستاورد مدیریت جهادی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است.

نایب رئیس مجلس افزود: اگر مدیریت جهادی نبود، امروز ایران به نماد امنیت منطقه تبدیل نمی شد.

وی حوزه دیگر مدیریت جهادی را در عرصه های دفاعی مهم خواند و گفت: تبدیل ایران به قدرت بزرگ دفاعی دستاورد مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان و معرفت است.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت موشکی، مهار شدن رژیم صهیونیستی به دست بازوی مقتدر مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان نیز دستاورد اقتدار دفاعی ماست.

ابوترابی فرد ادامه داد: ایران اولین کشور منطقه و جهان اسلام است که قدرت پرتاب ماهواره دارد، روز گذشته چهارمین ماهواره ملی فجر توسط متخصصان وزارت دفاع در مدار زمین قرار گرفت و شاهد طنین شعار الله اکبر و رمز مبارک یا محمد رسول الله بودیم.

وی، موفقیت انقلاب اسلامی را مرهون عزم و اراده فرمانده کل قوا رهبر انقلاب خواند و گفت: امیدواریم با الهام از مدیریت جهادی در مسیر خلق اقتصاد مقاومتی و تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت اقتصادی بزرگ از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنیم.

نایب رئیس مجلس تاکید کرد: امیدواریم با همکاری دولت و مجلس بودجه سال ۹۴، مسیر را برای مدیریت جهادی مبتنی بر دانش و علم و قطع رابطه نفت با هزینه های اداره کشور اماده کرده و جهت استفاده از این سرمایه برای بزرگ شدن اقتصاد گام برداریم.

 

 

 

کد N707755

وبگردی