آفتاب

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر برای زندان‌های سراسر کشور

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر برای زندان‌های سراسر کشور

رئیس اداره‌ فرهنگی هنری سازمان زندان‌های استان تهران برنامه‌های ایام دهه فجر در زندان‌های سراسر کشور را تشریح کرد.

رئیس اداره‌ فرهنگی هنری سازمان زندان‌های استان تهران برنامه‌های ایام دهه فجر در زندان‌های سراسر کشور را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمحسن ربانی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی برنامه‌های سازمان زندان‌های استان تهران در ایام‌الله دهه فجر گفت: ما برنامه‌های زندان‌ها در ایام‌ دهه فجر را به زندان‌های استان‌های سراسر کشور ابلاغ کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در ایام دهه فجر مسابقات قرآن و کتابخوانی با موضوع انقلاب و مقاله نویسی در زندان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس اداره‌ی فرهنگی هنری سازمان زندان‌های استان تهران در پاسخ به این پرسش که استقبال زندانیان از برگزاری این مراسم چگونه بوده است؟ خاطرنشان کرد: هر ساله برنامه سالگرد بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی به نحو مطلوبی در زندان‌ها برگزار می‌شود و استقبال زندانیان نیز در این راستا خوب است. زیرا برنامه‌های متنوعی برای آنها در نظر گرفته شده است.

ربانی تصریح کرد:‌ مسابقاتی که در این ایام در زندان برگزار می‌شود دارای امتیازاتی از جمله اعطای مرخصی طبق ضوابط زندان برای زندانیان است. لذا استقبالشان برای حضور در این جشن‌ها و مسابقات را می‌توان خوب عنوان کرد.

وی با بیان این‌که «هیچ اجباری برای حضور در این برنامه‌ها برای زندانیان نداریم» گفت: از سوی زندان هیچ اجباری برای زندانی وجود ندارد که حتما در این مراسم‌ها شرکت کند و زندانیان با میل و رغبت خود دراین مراسم حضور پیدا کند.

رئیس اداره‌ی فرهنگی هنری سازمان زندان‌های استان تهران افزود: روحانیون سازمان زندان‌ها نیز سخنرانی‌های پیرامون انقلاب اسلامی در این ایام برای زندانیان خواهند داشت. همچنین طبق عناوین ایام‌الله دهه فجر که از سوی ستاد دهه فجر اعلام شده زندانیان هر روز طبق آن عناوین فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام

کد N707671

وبگردی