آفتاب

دستگیری یک آمریکایی دیگر به دلیل تلاش برای بالا رفتن از حصار کاخ سفید

دستگیری یک آمریکایی دیگر به دلیل تلاش برای بالا رفتن از حصار کاخ سفید

مقامات آمریکایی اعلام کردند فردی را که تلاش داشته تا از حصارهای اطراف محوطه کاخ سفید بالا برود بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری هند، حدود یک هفته پیش نیز یک پهپاد کوچک در داخل محوطه کاخ سفید سقوط کرد.

برایان لیری، سخنگوی سازمان حفاظتی سرویس مخفی آمریکا اظهار کرد فردی که در نزدیکی کاخ سفید دستگیر شده تلاش داشته تا از ضلع خیابان پنسیلوانیا از حصارهای موقت اطراف محوطه کاخ سفید بالا رود.

پس از آنکه در ماه سپتامبر فرد مهاجمی تلاش کرد تا از حصار بلند اصلی کاخ سفید بالا رفته و وارد این محوطه شود مقامات آمریکایی اقدام به استقرار یک حصار کوتاه موقت در اطراف حصار اصلی کردند.

به گفته لیری این فرد که تلاش داشته از این حصار موقت عبور کند به دست نیروهای سرویس مخفی بازداشت شده و متهم به ورود غیرقانونی شده است.

به گزارش روزنامه واشگتن پست این فرد تحویل پلیس ناحیه کلمبیا شده است.

هنوز اطلاعاتی در خصوص این فرد و انگیزه او از این کار منتشر نشده است و سخنگوی سرویس مخفی اظهار داشت که ما همچنان در تلاش هستیم با او صحبت کنیم. حصار موقت اطراف کاخ سفید متشکل از چند مانع فلزی قفل شده به یکدیگر است که معمولا برای پارک کردن دوچرخه استفاده می‌شود.

سال گذشته میلادی تلاش فردی دیگر برای بالا رفتن از حصارهای کاخ سفید موجب شد تا مدیران ارشد سرویس مخفی تغییر یابند هرچند که در آن حادثه فرد مذکور از حصار اصلی بالا رفته و به چمن زار کاخ سفید راه یافته بود.

انتهای پیام

کد N707354

وبگردی