آفتاب
سخنگوی وزارت کشور:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاثیر زیادی در ناامید کردن دشمنان دارد

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاثیر زیادی در ناامید کردن دشمنان دارد

قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور گفت: با توجه به وضعیت کشورهای همسایه، حضور پرشکوه مردم در بالا بردن ضریب امنیت ملی کشور و ناامید کردن دشمنان تاثیر زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسینعلی امیری در حاشیه مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت کشور با آرمان‌های امام (ره) درباره حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم همواره در صحنه‌هایی که لازم بوده از نظام دفاع کنند، حضور داشته‌اند و یکی از این صحنه‌ها مراسم 22 بهمن است که هر سال باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود و مردم با هر سلیقه و از هر جریان سیاسی و مذاهب مختلف در آن حضور پیدا می‌کنند.

سخنگوی وزارت کشور درباره برنامه‌های این وزارتخانه برای تسهیل حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: وزارت کشور برنامه‌های لازم برای تسهیل حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را به استانداری و فرمانداری‌ها ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: امکانات لازم فراهم شده است هر چند حضور مردم حضوری دولتی نیست و مردم به صورت خودجوش در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند.

قائم مقام وزارت کشور اظهار کرد: با توجه به وضعیتی که در اطراف کشور از جمله در افغانستان، عراق و پاکستان وجود دارد، حضور باشکوه مردم در بالا بردن ضریب امنیت ملی کشور و ناامید کردن دشمنان تاثیر چشمگیری دارد.

انتهای پیام

کد N706392

وبگردی